Fitness Seller

Post hier mosh filmpjes!

Heb echt nog nooit zoiets gezien ???

wtf ??

nostalgie, ik was vroeger zo'n hardcore mosher en stagediver, KABOEM !!!! met de voeten naar voor het publiek in en terwijl enkele gezichtjes meenemen.
the old days :)

nostalgie, ik was vroeger zo'n hardcore mosher en stagediver, KABOEM !!!! met de voeten naar voor het publiek in en terwijl enkele gezichtjes meenemen.
the old days :)

Gingen er nooit mensen nokkie?
Kijk die aap dan in het eerste filmpje bij de eerste seconde vliegen dan, als je die tegen je hoofd aan krijgt ga je wel neer denk ik hoor

:roflol:
Hahaha ik kreeg net een heel grappig beeld in mn hoofd van Ronie coleman die er tussen stond en opeens mee begint te doen :roflol:

Gingen er nooit mensen nokkie?
Kijk die aap dan in het eerste filmpje bij de eerste seconde vliegen dan, als je die tegen je hoofd aan krijgt ga je wel neer denk ik hoor

haha valt mee hoor, tis meer theater, ze raken elkaar maar amper, en er is meestal wel een goeds groepsgevoel.
Het grappigste vond ik zo'n gozer die stijf stond van de hallucinogenen die daartussen als een hond ging rondkruipe met een blinkje in zijn mond. (was dan wel op een festival waar ook veel shooiervolk rondliep)
maar die hele hardcore cene interesseert me geen bal meer.

Je zou de ecto's van 60kg daar in het rond zien vliegen :D

Light weight babyyyyy!

hell yeah ! nothing butt a peanut :hahaha:

• Topic Starter Topic Starter
wtf niet zeiken, het intresseert me geen reet wat je van mosh vindt, je moet filmpjes posten :D

damn
een regelmatige duw & sla moshpit vind ik wel es leuk. Ik ben vrij klein dus ik ben wel gewend om wat klappen in mn gezicht te krijgen door mensen die denken dat ze op borst-hoogte zitten met hun armen, maar een zware schoen in mijn gezicht krijgen zie ik toch niet bepaald zitten :D

er bestaat ook zoiets als circle pits, waar mensen als debielen in cirkeltjes gaan lopen. Het leuke eraan ontgaat me, maar dit filmpje wil ik toch wel even delen ^^

YouTube - Heaven Shall Burn - Circle Pit at Wacken Open Air 2007

Hhahahahahahaha omg wat een KK IDIOTEN ongelofelijk:roflol:

Hahaha ofniet:roflol:
Echt wtf is dit, stelletje randebielen zeg:roflol:
Ze kunnen beter zichzelf van kant maken, want als dit soort mensen zich voortplanten...

Hahaha, ik vond de pit die we hadden gebouwd bij Opgezwolle al vrij heftig, maar dit slaat echt alles :D

hahaha ik vind die muziek brutaal om op te trainen, maar dit ziet er toch wel belachelijk uit zeg.

Haha jullie doetjes zijn gewoon niets gewend man. Als je naar Boyz 2 Man luisterd moet je lekker met je aansteker in de lucht gaan staan ja. Als je naar een hardcore concert gaat, gaat er anders aan toe.

Terug
Naar boven