XXL Nutrition

Post je bureau!

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
2
Titel zegt alles:rolleyes:

Ik zal maar de kickoff geven:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Desktopscreenshot heb ik niet.

wat voor een laptop is dat?

verder nice desk

• Topic Starter Topic Starter

Acer Aspire 5920-G
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weeral commentaar op die tafel, heb die foto's vorige week op een ander forum gepost en daar kreeg ik steeds commentaar op die tafel :D Die tafel is nog de tafel geweest van de eetkamer van vroeger. Is inderdaad wel een stoere tafel, heb zelf ooit nog eens op het punt gestaan om die tafel buiten te smijten maar ik denk dat ik hem nog wat even bij me hou:p Het behangpapier mag wel vernieuwd worden, is een kamer van een ander huis maar onze huis zijn (om het lekker ingewikkeld te maken) 2 huizen aan elkaar en dat is er nog een restant van.

EDIT: of bedoel je m'n bureaubladachtergrond?

Cool! Geen camera bij de hand, morgen eens doen. Mooie laptop en scherm!

aaah patser :treuren:

mooie laptops die nieuwe acer series. Bleh had die van mij vorige jaar gehaald. Wou dat ik die nieuwe nu had. Vandaag wel eentje besteld voor me zus.

/ontopic
Mijn bed is mijn bureau :D

Acer Aspire 5920-G
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weeral commentaar op die tafel, heb die foto's vorige week op een ander forum gepost en daar kreeg ik steeds commentaar op die tafel :D Die tafel is nog de tafel geweest van de eetkamer van vroeger. Is inderdaad wel een stoere tafel, heb zelf ooit nog eens op het punt gestaan om die tafel buiten te smijten maar ik denk dat ik hem nog wat even bij me hou:p Het behangpapier mag wel vernieuwd worden, is een kamer van een ander huis maar onze huis zijn (om het lekker ingewikkeld te maken) 2 huizen aan elkaar en dat is er nog een restant van.

EDIT: of bedoel je m'n bureaubladachtergrond?

nope, ik bedoel gewoon je bureau, lekker simpel en eenvoudig en je hebt tenminste de ruimte

Terug
Naar boven