popwar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/jouw-favoriete-hardstyle-hardcore-nummer-op-moment-211365/
---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------
Afschuwelijk trouwens...
Ik vind het ook niks. Ik ben wel is op feesten geweest, en die lui in zo'n terror zaal snap ik echt niet. Het is een of ander naar geluid, en dan probeert iedereen zo dicht mogelijk bij de dj te staan en spastisch met je hand in de lucht shaken.
Nee dan zet ik liever een mooi hakje op Noize Suppressor.
Ik vind het ook niks. Ik ben wel is op feesten geweest, en die lui in zo'n terror zaal snap ik echt niet. Het is een of ander naar geluid, en dan probeert iedereen zo dicht mogelijk bij de dj te staan en spastisch met je hand in de lucht shaken.
Stel herzenloze met bretels en kisten.. Beetje pogo hier en daar. Zo niet het 'gabber' gevoel.

Doe je dat zonder drugs?
Ik pogo ook, daar heb ik geen terror voor nodig. Maar ik ros geen mensen om me heen, ik creeer eerst altijd wat ruimte.