MuscleMeat

Post je favoriete hardcore track

• Topic Starter Topic Starter
gij hebt geen smaak, wrs zoon angerfist manneke

Ik vind het ook niks. Ik ben wel is op feesten geweest, en die lui in zo'n terror zaal snap ik echt niet. Het is een of ander naar geluid, en dan probeert iedereen zo dicht mogelijk bij de dj te staan en spastisch met je hand in de lucht shaken.

Nee dan zet ik liever een mooi hakje op Noize Suppressor.

Ik vind het ook niks. Ik ben wel is op feesten geweest, en die lui in zo'n terror zaal snap ik echt niet. Het is een of ander naar geluid, en dan probeert iedereen zo dicht mogelijk bij de dj te staan en spastisch met je hand in de lucht shaken.

Nee dan zet ik liever een mooi hakje op Noize Suppressor.

Ik vind lekker, die bass en die kick

Stel herzenloze met bretels en kisten.. Beetje pogo hier en daar. Zo niet het 'gabber' gevoel.

http://www.youtube.com/watch?v=jZ0QdN_Ux8s

Kan me in een terror zaaltje best vermaken eigenlijk. Pogo-en is meestal wel een redelijke looser happening in zo'n zaaltje. Van die ecto's met hun neo-outfit die proberen je te meppen als je zonder blikken of blozen in het midden blijft staan.Aardig wat lachwekkende momenten meegemaakt op terror feestjes...

Over het algemeen vermaak ik me beter op een gewoon bombastisch hardcore feestje.

Ik moest wel lachem om die "zon angerfistmannetje" opmerking. Angerfist heeft een paar snellere tracks in elkaar gestoken die bijna het voltalige legioen aan terror producers compleet de zaal uit blazen. Wat een inspiratieloze bagger is dat voor het grootste deel.

en het hele album van void settler: none follows the sunrise

en nog zoveel meer...
zolang het maar niet van die twiedeldetwiet angerfist klotezooi is.

Terug
Naar boven