Stylus
Cool Novice
- Waardering
- 4
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop zo'n mini fridge voor in je kamer? Alle AAS onderdrukken je axis in spiergroei-bevorderende doseringen, dus afhankelijk van hoe je er persoonlijk op reageert ga je volgens mij toch test of hcg in huis willen halen

Probleem is dat ik naast die 4 kilo gain ook nog eens een aantal procent vetpercentage wil verliezen. En even voor de duidelijkheid, na die paar procent wil ik nog steeds rond de 80 kg wegen. De daadwerkelijke lean gain zou dus wat meer dan 4 kilo zijn

Probleem is dat ik naast die 4 kilo gain ook nog eens een aantal procent vetpercentage wil verliezen. En even voor de duidelijkheid, na die paar procent wil ik nog steeds rond de 80 kg wegen. De daadwerkelijke lean gain zou dus wat meer dan 4 kilo zijn
Dat zijn zeker mooie gains dan! Ik ben bang dat mijn genen daar toch niet op gemaakt zijn, ik heb toen ik nog netjes 3,5 duizend kc binnen kreeg en 3 a 4 keer per week trainde denk ik mijn beste gains gemaakt en dat kwam daar niet eens in de buurt. Ik ga test esters overwegen en zal me er serieus op inlezen. Ik hoop de komende maanden voor ik mijn eerste kuur gepland heb een paar goede kilo's aan te kunnen komen, ik zal mijn trainingsschema ook maar eens om gooien richting een good old 4x8 schema aangezien ik op het moment een 5/3/1 schema volg wat toch niet helemaal ideaal is voor massa.
Idd 8 a 12 reps maken voor massa en gewoon heel veel vreten.
Maatje van me weegt 90 kilo en moet 8000 kcal per dag eten om aan te komen, dus gewoon eten toevoegen tot je goed gaint (opletten dat het niet teveel vet wordt uiteraard)
Bij gebruik van prima en winstrol zoals net aangegeven zal je wel je lever moeten beschermen neem ik aan? Ik denk dat ik dan toch het test-e schema dat gesuggereerd wordt aantrekkelijker vind. Ik heb helaas tijdens mijn opleiding nog niks over injecties gehad, wat ik er over gelezen heb is dat het toch vrij belangrijk is op de juiste plaats in je quads te injecteren ivm het raken van zenuwen en bloedvaten. Moet zeggen dat ik daar toch enigszins huiverig voor ben.
(Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg Nolva /ED
Nakuur:
Week 12-15 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED)
Nu wat anders, ik ben zoals gezegd student en financieel helaas niet al te breed onderlegd. Een kuur zoals hierboven beschreven, is dat nou een beetje betaalbaar?
Edit* die d-bol (als kickstart bedoeld neem ik aan) zou ik er in princiepen uit kunnen laten zodat er geen leverbescherming nodig is neem ik aan?

Ik zou eerst inderdaad even helemaal voor het trainen gaan.
En als je binnen een paar maanden een paar kilo kunt gainen (je bent nog zo jong man, kunt nog zoveel bereiken naturel) gewoon lekker doorgaan daarmee voorlopig.
Als je nu een anavar kuur gaat doen merk je er helemaal niks van, behalve dan een lage eigen testosteron waarde na de kuur .