AndroidHealthClinic

Power balance

Ik heb er een mening over, BS

instant gayness

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm iemand ook nog serieuse argumenten? :P

Bedrijfje waar ik vroeger werkte verkocht vergelijkbare spullen. Ook om te helpen stoppen met roken, anti stress, en nog zo wat van die dingen waar sowieso heel veel mensen naar op zoek zijn dus goed verkopen.
Als je er echt in gelooft kan het voor een placebo effect zorgen. Verder is het uiteraard bullshit.

Ja het kan inderdaad veelal een psychisch effect hebben, als je denkt dat het werkt werkt het ook. Alleen ik weet ook dat er meerdere factoren zijn in het lichaam. Vele dingen zijn vaak terug te leiden naar de energie stroom in het lichaam en ook de magnetische kracht in het lichaam! Ik kan uit eigen ervaring iig wel zeggen dat er meer is dan je kan zien :D maar of dit werkt ben ik wel benieuwd naar!

Mijn vriendin heeft deze voor haar sport aangeschaft en testen uitgevoerd en het scheen te werken maar nu vraag ik me dus af of het voor sterkste man dus ook zal werken!

bullshit

Mijn ervaring was dat mijn balans wel degelijk beter was bij een serie testen toen ik het bandje droeg. Ik sta kritisch tegenover alles wat neigt naar zweverij en pseudo-wetenschap; van een placebo effect zou dus geen sprake kunnen zijn, integendeel ik wilde degene die met het bandje aankwam wel even tonen dat dit gebakken lucht was...

Mijn ervaring was dat mijn balans wel degelijk beter was bij een serie testen toen ik het bandje droeg. Ik sta kritisch tegenover alles wat neigt naar zweverij en pseudo-wetenschap; van een placebo effect zou dus geen sprake kunnen zijn, integendeel ik wilde degene die met het bandje aankwam wel even tonen dat dit gebakken lucht was...

wat deed ie dan ? Zo'n balanstesten zonder en dan met bandje? :roflol:
De eerste keer val je toch om omdat je niet weet wat er gebeurt / je lichaam niet kan anticiperen. 2de keer blijf je toch staan met of zonder bandje

Ja maar ook bij herhaling van de tests merkte ik een grotere stabiliteit bij het dragen van het bandje.

Geniaal product. Ik hoop op een dag ook zo iets uit te vinden zodat ik geld kan verdienen aan r**ards.

ik denk als je heeel veeel wiet rookt, dat je deze shit gelooft...aint buying it!

Haha veel tegenstanders dus :P

@ Dr. Livingstone: die testjes heeft mn vriendin dus idd ook gedaan en merkte ook een betere stabiliteit en meer kracht! Dus miss werkt het wel, het zal niet helemaal nutteloos zijn denk ik anders is het niet op de markt en wat veel dingen betreft hoeft het niet voor iedereen te werken natuurlijk!

En tja als je niet voor nieuwe ideeën open staat blijft alles ook standaard he ;)

Dominque Moonen heeft er ook een.. Hij vind het soms wel en soms niet werke..

Grtz:cool:

Terug
Naar boven