XXL Nutrition

power

ignashov

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Heeey heb een vraagje . ben vechtsporter. wil meer kracht en explosief worden. Heb over 3/4 maand een wedstrijd en kan dan max 7 kilo aankomen. Ben 1.94 100 kilo en vetpercentage ligt hoog 18 % . Ik dacht eigenlijk aan een anavar only maar wil graag jullie mening horen wat ik het beste kan doen.

Als ik jou was zou ik cutten man
Eerst dat vet eraf halen, en dan een kuurtje nemen
Aangezien je een vechtsporter bent, weet ik niet precies hoe het dan in zijn werk gaat
Zo heb je een groot krachtvoordeel als je ipv van 100 kg 18% nu 100 kg 10%tegenover je tegenstander staat

• Topic Starter Topic Starter
Die 18% komt omdat ik nu 2 weken ben herstelt van een scheenbeen blessure dus heb echt minimaal kunnen trainen maar helemaal geen cardio. T is er snel opgekomen maar mn vetpercentage is nooit hoger dan 12 % geweest. Ik ben nu veel bezig om te cutten ben in 3 weken tijd 4 kilo afgevallen dus lukt goed. Ik verwacht dus ook dat mn vetpercentage dus al lager ligt dan die 18%. Ik kan toch met een kuur ook wel veel cardio doen he.

Ligt eraan wat je doel is
Nogmaals je bent een vechtsporter en ik heb niet veel verstand op dat gebied en aas
Mischien andere leden die er wat meer over weten?

Anavar only is zeker een goed kuurtje voor kracht.

Anavar zorgt idd voor kracht, maar na je kuur zul je het ook weer moeten inleveren. Je komt van anavar niet of nauwelijks aan zegt men. Ik en bekenden van mij hebben er iig geen ervaring mee.

Mss is winstrol of Oral Turinabol een goed middel voor je om te gebruiken. Met beide orale middelen kun je een bescheiden aantal kg's pakken en een wat hardere look krijgen.

Zoek eens ff naar de werking van die middelen.

Succes!

Maar zou ik met anavar only wel rond de 5 kilo aankomen dan. Zou mooi zijn dat ik dicht tegen het maximale gewicht zit. Rond 105 kilo moet ik komen.Hoeft niet maar zou wel mooi zijn.

Van de anavar 5 kilo bijkomen is wel iets te veel van het goede hoor kerel.
Ps. Ik weet niet veel van gevechtsport maar als je nog 8 kilo mag winnen is het dan niet slimmer om wat kilo's te verliezen en zo dan een gewichtsklasse lager te belanden en daar dan een zwaardere te zijn. Die extra acht kilo ga je niet echt sneller en behendiger van worden...

En tren kun je toch ook overwegen of gewoon een kuur met test en iets tegen het vocht. Dan ram je alles en iedereen in elkaar :). Tijdens m'n vorige kuur was ik tijdens de thai-bokstrainingen ook veel sterker en agressiever dan normaal... (ook kan je veel meer incasseren, je voelt het bijna niet meer :))

En dat van maar een paar kilo bijkomen, tijdens je kuur doe je gewoon ook cardio, dan gaat het vet eraf en zal je hooguit misschien in totaal een kilo of 5 bijgekomen zijn (afhankelijk van je dosering natuurlijk).

TIP: Neem voor een wedstrijd wat caffeine+ephedrine, dan ga je ook meer opgepept lopen :)

Gr.

en wat zou er goed zijn om mn vetpercentage sneller om laag te halen?

ignashov zei:
Die 18% komt omdat ik nu 2 weken ben herstelt van een scheenbeen blessure dus heb echt minimaal kunnen trainen maar helemaal geen cardio. T is er snel opgekomen maar mn vetpercentage is nooit hoger dan 12 % geweest. Ik ben nu veel bezig om te cutten ben in 3 weken tijd 4 kilo afgevallen dus lukt goed. Ik verwacht dus ook dat mn vetpercentage dus al lager ligt dan die 18%. Ik kan toch met een kuur ook wel veel cardio doen he.
Wel erg snel 6% Bf aankomen in 2 weken...

ignashov zei:
en wat zou er goed zijn om mn vetpercentage sneller om laag te halen?

Thaibokstrainingen zonder supplementen doen bij mij al wonderen, dus als je er caffeine en ephedrine bijneemt zal het er zo wel af zijn (en op je eten letten uiteraard).

anadrol is erg goed voor kracht en agressie
Ik denk dat dat wel goed is voor je wedstrijd ,maar anadrol is ook slecht voor je lever.
probeer maar anders 3 weken anadrol voor de wedstrijd.
1e week 1
2e week 1,5
3e week 2

is genoeg als je het voor de eerste keer gebruikt.
maar de massa die je aankomt blijft niet allemaal zitten.
kijk maar wat je doet suc6;)

jigsaw zei:
Ik denk dat dat wel goed is voor je wedstrijd ,maar anadrol is ook slecht voor je lever.
1e week 1
2e week 1,5
3e week 2

Hey, het is wel de bedoeling dat z'n gewicht stabiel blijft en van anadrol heb je op een paar weken kilo's vocht bij, dusja is niet zo een goed optie denk ik. En anadrol is gewoonweg SHIT, heb je uiteindelijk niets aan, het is gewoon een doosje vocht met nevenwerkingen, voor de rest niks.
Je moet eens medische rapporten bekijken van mensen die anadrol nemen (als medicijn in de normale voorgeschreven dosis), die gaan er al aan kapot, dus met bb doseringen kan je je maar beter op de wachtlijst zetten voor een levertransplantatie, het is echt erger dan de meesten beseffen...

Gr.

jigsaw zei:
1e week 1
2e week 1,5
3e week 2

Jeh right gelijk anapolon derin als je op dieet moet:rolleyes:

wat vinden jullie hiervan dan:Week 1-8 Test proprionate 100mg om de dag
Week 1-7 Trenbolone acetate 75mg om de dag
Week 1-8 Masteron 100mg om de dag

ignashov zei:
wat vinden jullie hiervan dan:Week 1-8 Test proprionate 100mg om de dag
Week 1-7 Trenbolone acetate 75mg om de dag
Week 1-8 Masteron 100mg om de dag

Deze middelen zullen je geven wat je zoekt denk ik, maar over de doseringen spreek ik me niet uit, ben geen korte ester kenner, maar er zijn er hier een heleboel mensen die je daar zeker en vast kunnen mee verder helpen.

Veel succes en mep er op los :D

triest als je t zo moet aanpakken :no:

Terug
Naar boven