XXL Nutrition

Gevonden Powercage (incl pulley) - bankje - halterstang - curlstang - gewichten

Denniz0229

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
88kg
Vetpercentage
17%
hey,

ik ben opzoek naar het volgende:

- powercage inclusief lat pulley systeem
- bankje (liefste incl decline, incline is wel een vereiste)
- halterstang max 200cm, 50mm schijfopname
- curlstang, 50mm schijfopname
- diverse gewichten; 2x 20kg, 4x 10kg, 4x 5kg, 2x 2,5kg, 2x 1,25kg

mocht iemand iets hebben verneem ik het graag.

kom zelf uit Hoorn en best bereid heen en weer te rijden, al wordt noord-brabant/limburg een beetje ver.

helaas per abuis bij de verschillende post gereageerd... excuus:P

ik heb een goede stevige bank, maar helaas....ik kom uit noord branbant :P

• Topic Starter Topic Starter
we kunnen afspreken in utrecht hoor :p

maar helemaal noord brabant voor een bankje wordt me te ver... als je nou alles had liggen werd het een ander verhaal.

we kunnen afspreken in utrecht hoor :p

maar helemaal noord brabant voor een bankje wordt me te ver... als je nou alles had liggen werd het een ander verhaal.

voor een goede prijs wil ik best naar Utrecht rijden. dan is een klein uurtje rijden voor me.
ik heb verder niet echt grote dingen meer te koop.
allee nog veersluiters en een kleine plyobox ofzo

Heb hier nog een complete homegym liggen

Powercage Heavy Duty HD1 incl pulley en dipping stangen
Bankje Ironforce (decline, incline)
Zwarte Eco EZ stang
2x olympische dumbbell
1x Zwarte barbell 180cm
Matten voor in de cage
Ongeveer 140kg aan schijven dacht ik, dat moet ik eens natellen (staat niet meer in mekaar op het moment wegens verhuis en schijven liggen beneden)
1x dumbbell ECO Zwart (was per paar besteld, maar bij fitness-seller hadden ze er blijkbaar maar 1 op voorraad en ik moest 6 weken wachten, dat was me te lang dus heb ik maar de olympische erna besteld, vandaar)

Allemaal 50 mm materiaal wat ik hooguit een half jaar heb gebruikt

Moest je interesse hebben, mag je het altijd laten weten, het is wel zelf af te halen in Belgisch Limburg (Hasselt).

Grtz!

Nee sorry, belgue wordt me echt te ver. Of het moet voor zo'n scherpe prijs wegkunnen dat het de moeite is een vrije dag te nemen.

@karatedude: wat is een goeie prijs? Want als ik jouw moet betalen om te rijden kan ik natuurlijk ook extra benzine tanken en zelf doorrijden :p

Nee sorry, belgue wordt me echt te ver. Of het moet voor zo'n scherpe prijs wegkunnen dat het de moeite is een vrije dag te nemen.

@karatedude: wat is een goeie prijs? Want als ik jouw moet betalen om te rijden kan ik natuurlijk ook extra benzine tanken en zelf doorrijden :p

hhmm ja daar zit trouwens ook wel weer wat in. de bank is 300 euro nieuw (en je betaald 40 euro verzendkosten vanuit duitsland) wat zou je er voor over hebben?

1000€ voor alles mn beste

@ karatedude; ik ga geen prijzen lopen gokken.

@ buleuh: als ik dat inclusief benzine en een vrije dag reken wordt het me te duur, sorry.

je kan hem ook op zondag komen afhalen als je wil :p

ik wil er toch nog wel 225. als ik naar Utrecht toe moet 240.

ik wil er toch nog wel 225. als ik naar Utrecht toe moet 240.
nee is me te duur, voor 260 koop ik een nieuwe barbarian multi bench en dan kan ik er thuis op wachten:D

@ balueh: ja dat snap ik, maar 1000 is me te veel als ik er ook nog is 8 uur en 150 benzine aan kwijt ben.

nee is me te duur, voor 260 koop ik een nieuwe barbarian multi bench en dan kan ik er thuis op wachten:D

@ balueh: ja dat snap ik, maar 1000 is me te veel als ik er ook nog is 8 uur en 150 benzine aan kwijt ben.

ja oke snap ik wel.

maar nieuw is de bank 300 euro. (exl 40 verzenden) dus onder de 200 vind ik sowieso zonden. wamt mijn bank is namelijk nog in nieuwstaat. zelf nooit kunnen gebruiken vanwege mijn schouder :(

Als Rotterdam dichtbij genoeg is voor je heb ik het volgende te koop:

Powercage 50x50x3 met lat pulley zonder katrolwerking en monkeybar (powercage.nl)
Grepen voor lat pulley: triceps touw, dubbele handgreep, biceps stang (helisports)
Powermark 430C bench (helisports)
Barbell 180cm 50mm (helisports)
Barbell 200cm 50mm (fitness-seller)
160kg rubber gewichten Kroon 50mm (helisports)
Dumbbell bars 50mm Kroon OB-20 (helisports)
EZ-curl stang 50mm Kroon OB-47 (helisports)
Triceps bar 50mm Kroon OB-08 (helisports)
Schijvenstandaard 50mm Kroon BM-509 (helisports)

Rotterdam is opzich te doen voor me als ik alles ineens kan krijgen.

Maar het belangrijkste is natuurlijk wat je wilt hebben voor dit alles?

Heb hier nog een complete homegym liggen

Powercage Heavy Duty HD1 incl pulley en dipping stangen
Bankje Ironforce (decline, incline)
Zwarte Eco EZ stang
2x olympische dumbbell
1x Zwarte barbell 180cm
Matten voor in de cage
Ongeveer 140kg aan schijven dacht ik, dat moet ik eens natellen (staat niet meer in mekaar op het moment wegens verhuis en schijven liggen beneden)
1x dumbbell ECO Zwart (was per paar besteld, maar bij fitness-seller hadden ze er blijkbaar maar 1 op voorraad en ik moest 6 weken wachten, dat was me te lang dus heb ik maar de olympische erna besteld, vandaar)

Allemaal 50 mm materiaal wat ik hooguit een half jaar heb gebruikt

Moest je interesse hebben, mag je het altijd laten weten, het is wel zelf af te halen in Belgisch Limburg (Hasselt).

Grtz!

Pics van je complete homegym? Misschien interesse.
Sorry voor topic hijack.

Nog steeds opzoek naar:
Powercage of half rack, mag ook zonder pulley.
Bankje, sowieso met incline.
Curl stang 50mm
Dumbell stangen 2 stuks 50mm

Terug
Naar boven