Fitness Seller

Verkocht Powermark+oly stang+ oly gewichten

nvm

Laatst bewerkt:
nvm.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dit is ook, zoals ik heb beschreven in nieuwstaat en gloednieuw aangekocht!!
En waar vind jij dan olympische gewichten voor 1,5?

Indirn interesse is kan nog over de prijs worden gepraat!

nvm

Laatst bewerkt:
Vooral op dbb liggen de prijzen voor verkoop een heel stuk lager dan bijv. marktplaats.
Verkoop mijn spul meestal op marktplaats, op dbb kan je beter exclusief materiaal verkopen als 50kg dumbells. Het woord barbarian doet vaak ook wonderen als je een toestel verkoopt.

Dat rack ziet er voor de prijs wel degelijk uit vind ik. Vooral de optie om smaller te maken is wel handig.

Prijs is wat aan de hoge kant he. Ik denk niet dat je dit voor meer dan 450 kwijt zal raken.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Als je alles nieuw zou kopen, behalve de schijven, en de schijven aan 2euro de kilo zou kopen, dan zit je aan 681 euro.
Barbell nieuw 139 euro
rack nieuw 162 euro
bench nieuw 80 euro
= totaal: 381 euro.
schijven aan 2 euro per kilo = 300 euro
-----------
Stel dat je dus de barbell aan 90 euro verkoopt, rack aan 120 euro, bench aan 50 euro= 260 euro. Dit houdt dan in dat je de schijven dan verkoopt aan meer dan 4 euro per kilo.

Good luck

Niet echt netjes om iemand zijn advertentie af te breken man, het is zijn keuze om het voor dit geld te verkopen.
Je had hem ook een pm kunnen sturen toch?

Niet echt netjes om iemand zijn advertentie af te breken man, het is zijn keuze om het voor dit geld te verkopen.
Je had hem ook een pm kunnen sturen toch?

Ik had ook wel zo'n onzinreactie verwacht, al heeft het wel wat lang geduurd;
Kijk eens in dit topic. IS schering en inslag en maar normaal ook.

Maar bij nader inzien had ik dit beter per PM gedaan aangezien het als raad bedoelt was.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vond ik de reactie van Yasmine niet ongepast.

Sommige verkopers kopen duur en dezelfde soort spullen zijn elders veel voordeliger.
Beter de verkoper erop wijzen zodat deze kan beslissennwel/niet zijn prijs aan te passen.

• Topic Starter Topic Starter
Prijs aanpassing op verzoek...

550euro!

iedereen vraagt wat hij wil,het is aan de verkoper om marktonderzoek te doen,en realistische vkp te hanteren.
hij zal zn prijs wel laten zakken als hij het niet verkoopt krijgt.wat al gebeurd is zie ik

Ja, maar ik had de raad misschien best in een PM gedaan. Ik had het misschien ook niet geapprecieerd. Ik heb mijn posts daarom dan ook verwijderd.

Vind dat je op een forum best je mening mag geven over de vraagprijs. Misschien heb je zelf interesse en vind je de prijs gewoon te hoog tegenover nieuw dan moet je dat wel mogen zeggen vind ik met de vergelijking van de nieuwprijzen. Op dbb een te hoge prijs vragen gaat bij voorbaat al niet werken.

Vind dat je op een forum best je mening mag geven over de vraagprijs. Misschien heb je zelf interesse en vind je de prijs gewoon te hoog tegenover nieuw dan moet je dat wel mogen zeggen vind ik met de vergelijking van de nieuwprijzen. Op dbb een te hoge prijs vragen gaat bij voorbaat al niet werken.

ik ben het er mee eens dat je je mening mag geven over de vraagprijs. maar de manier waarom yasmine dat deed was een beetje extreem, hij zette er zelf al meteen een maximum prijs bij wat de verkoper er voor zou kunnen krijgen (al bedoelde hij het niet slecht neem ik aan)

en of je op DBB minder voor je spullen kunt krijgen dan op marktplaats betwijfel ik. veel kopers/verkopers van fitness spullen zitten zowel op marktplaats als DBB. en via marktplaats krijg je soms ook me meest achterlijke lage biedingen. ik heb ook op dit forum toch best wel goede deals kunnen maken.

maargoed OT, mooie spullen en succes met de verkoop :)

Al verkocht ?

Wil deze wel hebben ex de schijven

Terug
Naar boven