Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prijs is wat aan de hoge kant he. Ik denk niet dat je dit voor meer dan 450 kwijt zal raken.
---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------
Als je alles nieuw zou kopen, behalve de schijven, en de schijven aan 2euro de kilo zou kopen, dan zit je aan 681 euro.
Barbell nieuw 139 euro
rack nieuw 162 euro
bench nieuw 80 euro
= totaal: 381 euro.
schijven aan 2 euro per kilo = 300 euro
-----------
Stel dat je dus de barbell aan 90 euro verkoopt, rack aan 120 euro, bench aan 50 euro= 260 euro. Dit houdt dan in dat je de schijven dan verkoopt aan meer dan 4 euro per kilo.
Good luck
Niet echt netjes om iemand zijn advertentie af te breken man, het is zijn keuze om het voor dit geld te verkopen.
Je had hem ook een pm kunnen sturen toch?
Vind dat je op een forum best je mening mag geven over de vraagprijs. Misschien heb je zelf interesse en vind je de prijs gewoon te hoog tegenover nieuw dan moet je dat wel mogen zeggen vind ik met de vergelijking van de nieuwprijzen. Op dbb een te hoge prijs vragen gaat bij voorbaat al niet werken.

Is het jou ook echt om de gewichten te doen? Hij wilde mij namelijk de gewichten wel verkopen, maar alleen als het rek, bankje en stang weg is.