Fitness Seller

Verkocht Powerrack Barbarian en diverse toebehoren

Tays

*** Anti Guru ***
Elite Member
Waardering
22
Iemand intresse in het volgende:

Powerrack Barbarian met pulley systeem, steun voor dips, riem voor extra gewicht.

50 mm Barbell met 2x25kg 4x15kg 2x10kg 4x5kg 4x2,5kg 2x1,25kg en 4x0,5 schijven. ic. Sluitingen

Barbarian line Halterbank Decline Incline in te stellen.

2 Rubbermatten 50x100 + 4 rubberen straattegels (speeltuin) 50x50

Serieuze intresse en een bod die aansluit op deze intresse zijn van harte welkom.....

welke omgeving woon je?

ik ben wel geintresseerd in de 5kg schijven & matjes... Omgeving?

Laatst bewerkt:
Ik ben geïnteresseerd, maar omdat ik veelal lees op dbb en niet post, kan ik je niet pm'en. Dat is erg lastig. Ik zou je topic kunnen volspammen om aan 15 posts te geraken, heb geen zin om mijn emailadres hier publiek te zetten.

is dat een 220cm barbell?

je hebt pm

Als je nu gewoon even een richtprijs neerzet ???
Misschien paar pic's erbij!

Wat vraag je voor die halterbank?

nevermind! vind 950 te duur. een nieuwe kost 1129

• Topic Starter Topic Starter
nevermind! vind 950 te duur. een nieuwe kost 1129

Verkoop alles bij elkaar, wat jij aangeeft is met 40 kg minder gewicht geen matten. En 950 euro is niet de vraag prijs ;)

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Als je nu gewoon even een richtprijs neerzet ???
Misschien paar pic's erbij!

Ben benieuwd wat men der voor geeft komt er een mooi bod voorbij is die verkocht anders verhuisd die gewoon mee.

Pic's duren even maar kan voor gezorgd worden. Ben voorlopig niet in de buurt van het rack.

Verkoop alles bij elkaar, wat jij aangeeft is met 40 kg minder gewicht geen matten. En 950 euro is niet de vraag prijs ;)

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Ben benieuwd wat men der voor geeft komt er een mooi bod voorbij is die verkocht anders verhuisd die gewoon mee.

Pic's duren even maar kan voor gezorgd worden. Ben voorlopig niet in de buurt van het rack.

950 was idd niet je vraagprijs, maar is zelfs je bodemprijs (pm). Je vraagprijs ligt dus zelfs hoger. In ieder geval succes met de verkoop....

950 was idd niet je vraagprijs, maar is zelfs je bodemprijs (pm). Je vraagprijs ligt dus zelfs hoger. In ieder geval succes met de verkoop....

De prijs waarvoor die weg gaat hangt af van hoe de onderhandelingen verlopen. Dat jij alles wat erbij staat en voor jou geen waarde heeft bagitaliseerd prima, koop je toch een nieuwe.

De prijs waarvoor die weg gaat hangt af van hoe de onderhandelingen verlopen. Dat jij alles wat erbij staat en voor jou geen waarde heeft bagitaliseerd prima, koop je toch een nieuwe.

Je geeft weinig ruimte om te onderhalen als je duidelijk in een pm vermeldt dat het niet voor minder dan 950 weggaat, want anders verhuis je het mee...ik wil je topic niet verzieken,dus succes met de verkoop

Je geeft weinig ruimte om te onderhalen als je duidelijk in een pm vermeldt dat het niet voor minder dan 950 weggaat, want anders verhuis je het mee...ik wil je topic niet verzieken,dus succes met de verkoop

:rolleyes: volgens mij ben je daar al te laat mee, cheers mate.

en dat hangt af van hoe je onderhandeld en er is ook niet veel ruimte maar je kan altijd bieden en kijken waar het schip strand, nothing is set in stone.....

en het stond in een pm omdat..... anders had ik je hier wel antwoord gegeven ;), gelukkig hebben we marktplaats nog

:rolleyes: volgens mij ben je daar al te laat mee, cheers mate.

en dat hangt af van hoe je onderhandeld en er is ook niet veel ruimte maar je kan altijd bieden en kijken waar het schip strand, nothing is set in stone.....

en het stond in een pm omdat..... anders had ik je hier wel antwoord gegeven ;), gelukkig hebben we marktplaats nog

Je hebt ook dbb nog. je moet je niet laten wegjagen door mij. Ik geef mijn mening, thats it.

Je hebt ook dbb nog. je moet je niet laten wegjagen door mij. Ik geef mijn mening, thats it.

Ik laat me niet weg jagen, jij leest alleen niet wat ik aanbied, vergelijkt het met iets wat niet het zelfde is en gaat vervolgens onze pm inhoud hier neer zetten. Ik heb geen minimum het minimum voor heel de set ligt rond de 950 euro en nee wat ik aanbied kan je niet voor 1129 kopen.

Wat is de nieuwprijs van alles samen dan? Wat heb je ervoor betaald?

Ik kom bench en schijven halen voor 220 euro

Terug
Naar boven