Buell Be
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
Ik zoek een powerrack met een verstelbare bank, olympische barbell (50mm) en zo'n 125kg aan gewichten als het kan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Who isn'tIk zoek een powerrack met een verstelbare bank, olympische barbell (50mm) en zo'n 125kg aan gewichten als het kan.

Een 200 kg barbellEr zijn verhalen dat de 450 kg barbells van FS vrij gemakkelijk plastisch vervormen, ik mag er niet aan denken wat er met zo'n 200 kg onding gebeurt.
![]()
200kg?professionele lange halterstang chroom 50 mm x 220 cm:
•Hoogglans verchroomd, gekarteld & gemarkeerd
•Belastbaarheid: 200 kg
•Draailager
•Totaallengte: 2200 mm
•max. gripbreedte: 1320 mm
•Greepdiameter stang: circa 28 mm
•Opname schijven: 50 mm x 390 mm
•Inclusief 2 veersluitingen
•Gewicht: ca. 20 kg

Ow zo bedoelde je dat, dacht een halter van 200 kilo

Hoe groot is de kans dat ik die powercage tweedehands vind? Hoe groot zal ongeveer het prijsverschil zijn? Kortom: nieuw kopen of tweedehands?
Hoe groot is de kans dat ik die powercage tweedehands vind? Hoe groot zal ongeveer het prijsverschil zijn? Kortom: nieuw kopen of tweedehands?
Mijn vader denkt dat hij wel een goedkoper powerrack zal vinden. Hoe overtuig ik hem? Ik ben werkelijk álle site's afgegaan en vind 0 resultaat maar gelooft me niet.Heel klein,kun je beter nieuw kopen als je banksaldo het toe laat
Mijn vader denkt dat hij wel een goedkoper powerrack zal vinden. Hoe overtuig ik hem? Ik ben werkelijk álle site's afgegaan en vind 0 resultaat maar gelooft me niet.

Kans is heel klein dat je er 1 vind, zou hier eens kijken als ik jou was http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/power-rack-220948/Mijn vader denkt dat hij wel een goedkoper powerrack zal vinden. Hoe overtuig ik hem? Ik ben werkelijk álle site's afgegaan en vind 0 resultaat maar gelooft me niet.
Die heeft enkel een powerrack maar geen barbell, 120kg schijven en bankje of wel? Het moet zoiets als die op Fitness-Seller zijn (zie 3e post).
Die heeft enkel een powerrack maar geen barbell, 120kg schijven en bankje of wel? Het moet zoiets als die op Fitness-Seller zijn (zie 3e post).
Moeilijk tweedehands te vinden en dan zijn de kosten ongeveer even hoog als nieuw.
Moeilijk tweedehands te vinden en dan zijn de kosten ongeveer even hoog als nieuw.
In een powercage kan ik alle oefeningen in 1 hok doen. Met een apart bankje moet ik die barbell constant versleuren. Een cage is dan toch véél beter?bankje en halterset is wel 2e hands te vinden hoor. beter zoeken
In een powercage kan ik alle oefeningen in 1 hok doen. Met een apart bankje moet ik die barbell constant versleuren. Een cage is dan toch véél beter?
je kan toch die cage en het bankje apart kopen. het is niet zo dat een bankje vastzit aan je cage ofzo.Ah, ja! Maar dan nog moet ik langs 4 verschillende eigenaars gaan voor verschillende dingen op te pikken en kan ik niet meteen beginnen trainenje kan toch die cage en het bankje apart kopen. het is niet zo dat een bankje vastzit aan je cage ofzo.

Ah, ja! Maar dan nog moet ik langs 4 verschillende eigenaars gaan voor verschillende dingen op te pikken en kan ik niet meteen beginnen trainen![]()