AndroidHealthClinic

Gevonden Powerrack, verstelbaar bankje, kwaliteitsbarbell 50mm, dumbbellset 50mm, 50mm ijzeren plates, bumper

Jecoma

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar al deze items en meer (deadlift jack, pull and dip station, squatstands of jerk boxen voor ohp. E.d) kortom alles wat in een deftige homegym hoort. Suggesties voor NIET te missen materiaal in een homegym mogen ook altijd.

50mm ijzeren plates: 1.25 , 2.5 , 5 , 10 ,15 en bumpers: 20 , 25

Iets liggen dat je kwijt wilt? Laat het me weten.

Groeten, jecoma

ik heb een cage, met dipstangen erbij, bankje,bar,ez bar, 2 dumbell bars, 4 sluitringen,
gewichten
6x20
6x15
6x10
4x5
4x2,5
4x1,25
totaal:300 kilo
allesmaal ijzeren plates, 50mm

ging hem op mp te koop zetten voor 1000 euro, als je interesse hebt zoek ik effe de bon etc. op dan heb je ook alle typenummers etc.
ik hoor het wel en pm je dan de rest

Hey, ik heb een 65 kg truckband om mee te dollen, waar ik te weinig plaats voor heb. Mag je gratis komen halen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een cage, met dipstangen erbij, bankje,bar,ez bar, 2 dumbell bars, 4 sluitringen,
gewichten
6x20
6x15
6x10
4x5
4x2,5
4x1,25
totaal:300 kilo
allesmaal ijzeren plates, 50mm

ging hem op mp te koop zetten voor 1000 euro, als je interesse hebt zoek ik effe de bon etc. op dan heb je ook alle typenummers etc.
ik hoor het wel en pm je dan de rest

Als je zo vriendelijk zou willen zijn om de merken te vernoemen :)
Hoe hoog is de cage en wat is de diameter van de 20kg schijven?

Hey, ik heb een 65 kg truckband om mee te dollen, waar ik te weinig plaats voor heb. Mag je gratis komen halen.

Truckband heb ik thuis al liggen toch bedankt!

waarom wil je eik bumper en ijzer door elkaar?

weet wel dat iemand hier op het forum bumpers verkoopt. en op fitness-seller zijn er als het goed is nog 20 en 25kg schijven in de aanbieding

waarom wil je eik bumper en ijzer door elkaar?

weet wel dat iemand hier op het forum bumpers verkoopt. en op fitness-seller zijn er als het goed is nog 20 en 25kg schijven in de aanbieding

Ijzer voor op de dumbells EN voor de kleinere schijven daar deze de grond toch niet raken bij DL (bv.) en niet veel schade aan bar of platform kunnen aanrichten?

Bump1

Ik heb ook nog een hoop op marktplaats staan (Halterstangen, Benchpress Bench, Squat Rack, Gewichtschijven):

Halterstang 220cm (50mm doorsnee)
17,5 kg

2x Dumbbell 50cm (50mm doorsnee)
5 kg

6x Sluitveer (50mm doorsnee)

Rubberen Gewichtschijven (50mm doorsnee)
Totaal: 145kg

In de volgende verdeling:
2x25kg
2x15kg
2x10kg
4x5kg
8x2.5kg
4x1.25kg

Apex halterbankje (Destijds nieuw gekocht bij Helisports voor 100,-)
Incline/Decline

Squat rack

Ik heb al een, cage, barbell e.d. gekocht

Nog op zoek naar een bankje en schijven maar niet echt geinteresseerd in jouw bankje.

Jammer, het is de "Apex SB 681", tot 250 kg belastbaar!

Incline/Decline mogelijk :)

Dan zit je toch pas op 210? Kan je nog 40 kg vooruit.

Waarom vraag je anders een bankje met 200kg+ vraag ik me dan af. Maar goed :)

Succes met de zoektocht!

Ah neen ik vroeg voor 200kg+ gewichtschijven (daarom de 50mm erbij) ! sorry voor de verwarring

Terug
Naar boven