AndroidHealthClinic

powertec-leg-lift-accessoire nergens verkrijgbaar...

Gietijzer

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m71
Massa
60kg
http://www.fitness-seller.nl/powertec-leg-lift-accessoire/

Weet iemand waar ik zo'n ding kan bestellen? Ik heb overal gekeken en overal uitverkocht (fitness seller heeft ze ook al maanden niet meer ook al staat op de site aangegeven dat ze die wel hebben). Ik zoek deze al sinds januari dit jaar maar krijg deze nergens geleverd. Ik kan deze zelfs in Amerika niet vinden. Er moet toch ergens een winkel zijn ergens op deze planeet die ze op voorraad heeft of iemand die er een kwijt wilt?

Of kent iemand een ander dergelijk apparaat dat ik in mijn powertech bench kan steken?

Ik heb net voor je gekeken bij de suppliers in frankrijk en duitsland is hij ook niet beschikbaar..
Hij zal dus internationaal verscheept moeten worden.

je moet anders even op de site van powertec zelf kijken wie officiele dealers zijn. Maar ik geef je weinig kans. Net zoals fitness seller zijn ze afhankelijk van levering..als deze per boot uit de US komt kan het dus nog wel even duren :(

• Topic Starter Topic Starter
Die komt ook niet per boot. Wacht al een half jaar nu. Ik heb alle officiele dealers in de EU al bekeken maar die hebben die ook niet. Daarom dacht ik aan de USA maar ook die hebben die niet... Ongelofelijk.

Terug
Naar boven