XXL Nutrition

Verkocht Powertec Power Rack System incl. Utility Bench + 145kg Halterset

Zottendimi

Novice
Waardering
0
Hier bij verkoop ik mijn
Powertec Power Rack System incl. Utility Bench + 145kg Halterset.
Slechts 1 maand oud , maar enkele keren op getraind. Moet weg wegens verhuis. Geen plaats meer in huis.

1. Powertec Power Rack System incl. Utility Bench + 145kg Halterset( zwarte proffesionele halterstang van 220cm)
2. Professionele EZ-Curl stang zwart 50 mm x 120 cm
3. 2x Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering
4. Parallelgreep smal
5. Triceps/Bicepsstang 50cm - Recht
6. 2x 2.5kg Halterschijven Gietijzer - 50 mm
7. 4x 1.25 kg Halterschijven Gietijzer - 50 mm

Dit is ophaalbaar in Melle (Gent) , of leverbaar tegen een meerprijs.
Nieuwprijs van dit alles is 1220 euro . Doe een goed bod en het is van jou !

Grtz

Je hebt een PM, met mailadres.

Laatst bewerkt:
check je PM

Gij koopt een ganse uitrusting, en na 1 maand wilt ge dat alweer verkopen???

Misschien eerst eens goed nadenke voor ge zoiets koopt he! Het is toch geen brood ofzo he...

Ale soit, uw goed recht natuurlijk, maar echt slim is da wel niet he.

Misschien fotooke, dan verkoopt t wel beter!

• Topic Starter Topic Starter
Gij koopt een ganse uitrusting, en na 1 maand wilt ge dat alweer verkopen???

Misschien eerst eens goed nadenke voor ge zoiets koopt he! Het is toch geen brood ofzo he...

Ale soit, uw goed recht natuurlijk, maar echt slim is da wel niet he.

Misschien fotooke, dan verkoopt t wel beter!

Jah daar hebt ge helemaal gelijk in, maar ik had deze fitness gekocht omdat ik toen nog bij de vader van mijn vriendin werkte en mijn fitness staat bij haar thuis , op 50 meter van mijn werk dus. Maar nu ik ander werk op het oog heb wil ik mijn fitness verkopen zodat ik terug in een gym kan trainen.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om daar te blijven werken maar het is allemaal anders uitgedraaid. Daarmee dat ik hem verkoop en heb thuis ook geen plaats genoeg meer omdat we onlangs verhuisd zijn.

Jah daar hebt ge helemaal gelijk in, maar ik had deze fitness gekocht omdat ik toen nog bij de vader van mijn vriendin werkte en mijn fitness staat bij haar thuis , op 50 meter van mijn werk dus. Maar nu ik ander werk op het oog heb wil ik mijn fitness verkopen zodat ik terug in een gym kan trainen.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om daar te blijven werken maar het is allemaal anders uitgedraaid. Daarmee dat ik hem verkoop en heb thuis ook geen plaats genoeg meer omdat we onlangs verhuisd zijn.
he check je PM ben geitreseert in je cage en de 2 dumbbells
mvg

is de verkoop door gegaan?

Terug
Naar boven