MuscleMeat

Verkocht Powertec powerbench

puurbeton

Novice
Waardering
0
fitnessapparaat voor een volledige work-out en zeer geschikt voor het zwaardere werk (bodybuilding). je kan er werkelijk alles mee trainen tot de benen toe (ook sqaud) en je kan er (heel belangrijk voor bodybuilders) ook zwaar mee trainen in tegenstelling tot andere toestellen. het toestel is compleet met 110 kg gewicht en verschillende acesoires zoals lat pulley enz... (zie foto's) dit is werkelijk een indrukwekkend toestel dat weinig plaats inneemt omdat de bank kan weggedraaid worden. is ook niet in europa te verkrijgen,is geimporteerd vanuit Amerika.de prijzen op de amerikaanse site zijn zonder transport en zonder toebehoren of gewichten. het toestel is in nieuwstaat. gaat weg wegens stop hobby.

richtprijs 850 euro :cool:

fitness en presstang 001-400.jpg

fitness en presstang 005-400.jpg

fitness en presstang 007-400.jpg

fitness en presstang 002-400.jpg

fitness en presstang 010-400.jpg

leuk ding maar denk niet dat je die gauw kwijtkomt voor 850 euro

hahahaha 850 dollar nieuw .....zal zoon 600 a 700 eurie zijn. weet even niet. 2 de hands dus zal de helft van 600 a 700 zijn dan?

Hallo,
Heb belangstelling in het apparaat en wil het overnemen van je voor 750 euro als het kan morgen.
Je kan me bereiken op 0614021849
Ik hoor het graag

Groet,
Humprey

t*ring dat apparaat is GEIL:eek:

Wel veels te duur, ik bestel hem wel nieuw...

Heb een prive bericht voor hem gestuurd maar nog geen reactie

Dag Hump, ik zag je reactie op de aanbieding van een Powerrtec. Ben je nog geinteresseerd hierin? Ik heb een aantal nieuwe te koop voor een goede prijs.

Laat het me vandaag even weten, want ik ben moeilijk bereikbaar vanaf morgen.

Dank je,

Patrick

Terug
Naar boven