Fitness Seller

Powertec roller system of powercage

bertje123

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik vind het moeilijk om een beslissing te maken tussen de Powertec Roller system en de Powertec Power Rack. Het voordeel van de Roller vind ik de schouder oefeningen en evt. veiligheid als je alleen traint.

Powertec Power Rack vind ik als voordeel dat je spieren zich eventueel beter kunnen ontwikkelen omdat het niet begeleid is.

Iemand eventueel advies of een andere kijk hier op. Misschien een Powertec roller system en een aparte bankdruk apparaat.

Een powerrack natuurlijk, dat is gewoon minstens even veilig als de smith.
Een trainingsruimte kan niet zonder powerrack.

Een powerrack natuurlijk, dat is gewoon minstens even veilig als de smith.
Een trainingsruimte kan niet zonder powerrack.

What he said !

En daarbij is je training veel efficienter en beter voor je gewrichten als je met
'vrije' gewichten traint. Geleide bewegingsbanen zijn vaak onnatuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Okey, duidelijk. Nog eventueel advies wat ik bij de PowerTec Power rack kan aanschaffen. Zelf zit ik te denken aan een losse bank met wat losse dumbbells. Misschien nog iets wat essentieel is in dit verhaal?

Okey, duidelijk. Nog eventueel advies wat ik bij de PowerTec Power rack kan aanschaffen. Zelf zit ik te denken aan een losse bank met wat losse dumbbells. Misschien nog iets wat essentieel is in dit verhaal?

Bestel ineens de versie met de latpul bij ... ik had ook eerst enkel de cage, nadien
wel nog de pulley erbij besteld en dat was toch wel 100 x lekkerder om te trainen

Ik heb zelf ook de powertec powerrack+lat station. Bevalt erg goed, geen spijt van.

Geen van beide.
Beter zoek je een freerack met gunrack en smith.
Maar das mijn persoonlijke mening.....

Terug
Naar boven