AndroidHealthClinic

Pre wourkout gezocht.

RamonAFCA

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ben sinds 5 a 6 weken lekker bezig met trainen. Toch wil ik meer uit me workout halen en had gehoord over Pre workouts.

Deze zouden je:

- Een energie boost geven
- Concentratie verhogen
- Extra power
- Langer doorgaan?
- Spiermassa vergroten?

Meer weet ik er ook niet over.

Momenteel gebruik ik creatine en Whey Perfection (beide van Body&fitshop).

Wat kan iemand mij vertellen over Pre workouts, en welke kan mij aanbevolen worden.

ps. Ik had gehoord over Noxipro (niet meer verkrijgbaar), is dit ook een van de betere op de markt?

Ik pak normaal superpump,die helpt mij goed. Deze week begonnen met noxipro en die gaat nog veel beter,echt goede kracht en veel energie,je wilt maar steeds doorgaan. Dat is mij onbekend dat ie eruit is. :-(

• Topic Starter Topic Starter
Heb net inderdaad het internet afgezocht naar reviews van zowel Noxipro als Strong!. Zie vele positieve reacties op Strong! En zelfs aan de prijs ligt het niet. Zijn er leden op dit forum die mij Strong! persoonlijk kunnen aanbevelen? Zo ja, waarom dan?

Zijn er tevens nog meer supplementen die ik kan innemen om het spiergroei proces te versnellen.

Ik neem dus nu:

Creatine
Whey Perfection
Dexaprine (8:20 s ochtends gaat deze op lege maag naar binnen)

Wat erbij komt:
Pre workout

Is 5 a 6 weken niet al een beetje vroeg om als een gek aan de supplementen te gaan ? of je voeding moet superstrak op orde zijn denk ik. Ik train zelf net een half jaar en gebruik nu pas sinds een tijdje whey protein, en ook maar 1 bij het ontbijt en 1 na de training. Kan ook gewoon een persoonlijk voorkeur/visie zijn hoor

Vind ik niet, mijn voeding ziet er goed uit vind ik zelf, en gebruik vanaf dag 1 creatine en whey. Vind alleen dat ik meer uit mijn training moet en kan halen.

Het enige wat je de komende tijd extra spiermassa gaat brengen is de juiste hoeveelheid voeding, daarna voldoende rust en dan pas je training. Al die extra supplementen zullen je nog weinig extra's geven. Houdt het gewoon voorlopig bij je whey en creatine. Als je merkt dat je later op een dood eind komt met resultaten... dan zou je kunnen gaan kijken naar wat andere supps.
Nu is het nog een beetje zonde van het geld.

Als je extra energie en focus wilt voor je training, kan je ook wat met die dexaprine doen toch?!

Het enige wat je de komende tijd extra spiermassa gaat brengen is de juiste hoeveelheid voeding, daarna voldoende rust en dan pas je training. Al die extra supplementen zullen je nog weinig extra's geven. Houdt het gewoon voorlopig bij je whey en creatine. Als je merkt dat je later op een dood eind komt met resultaten... dan zou je kunnen gaan kijken naar wat andere supps.
Nu is het nog een beetje zonde van het geld.

Als je extra energie en focus wilt voor je training, kan je ook wat met die dexaprine doen toch?!

Klopt helemaal, echter als ik dexaprine voor het trainen neem, slaap ik snachys niet omdat ik laat in de middag dat goedje inneem

Dan is het inderdaad geen succes om het later op de dag te nemen..

Doe waar je je goed bij voelt, maar maak het niet te gek. Op dit moment kan je nog voldoende groeien zonder poespas.

Recent trouwens die Strong! geprobeerd, super spul ging er goed op en best-off-all geen crash

beste tip is gewoon;
ga naar de supplementen dealer in je stad en leg uit dat je een pre workout zoekt. dan krijg je tasje mee met van iedere pre workout een pil of 5 en bakjes met poeder. even een week of 2 testen en dan kun je zelf kiezen wat je het beste vindt!

ik vind het ronduit idioot dat je vanaf het begin al crea gebruikt. waarom zou je dat doen? en dan ook nog gelijk een pre-workout. Ga eerst is wennen aan je training, 6 weken is NIETS. tuurlijk ben je snel opgebrand op het begin dat is logisch, maar niet een reden om nu al crea en pre workouts te gaan doen. Creatine moet je zien als een middel dat je na een jaar of 2 gebruikt om over een plateau te komen ( vind ik ). anyways als pre-workout gebruik ik jack3d, 1e die ik gebruikt heb en hij bevalt me zeer goed.

ik vind het ronduit idioot dat je vanaf het begin al crea gebruikt. waarom zou je dat doen? en dan ook nog gelijk een pre-workout. Ga eerst is wennen aan je training, 6 weken is NIETS. tuurlijk ben je snel opgebrand op het begin dat is logisch, maar niet een reden om nu al crea en pre workouts te gaan doen. Creatine moet je zien als een middel dat je na een jaar of 2 gebruikt om over een plateau te komen ( vind ik ). anyways als pre-workout gebruik ik jack3d, 1e die ik gebruikt heb en hij bevalt me zeer goed.

moker030 heeft helemaal gelijk.

Je bent gek als je nu al begint met crea en pre-workouts. Crea moet je gebruiken na idd een jaar of 2 als je niet meer verder komt. Je zal vaak meemaken dat je een periode lekker groeit in gewicht en massa en dan ineens 2 maanden of 3 maanden niet meer verder komt. Hier zou je EVENTUEEL crea voor kunnen gebruiken. Hiernaast zul je ALTIJD en helemaal tijdens een crea kuur heel goed moeten eten en veel water drinken om gehydrateert te blijven ( als je monohydrate hebt). pre-workouts werken eigelijk net zo. Een middel als het allemaal even niet meer gaat en misschien wat moe bent van de hele week trainen om dan in te zetten. DAN boek je resultaat en zal het goed gaan. Als je al zo snel deze supplementen gebruikt zal het na verloop van tijd geen effect meer hebben. En dat wil je niet denk ik? Winkels smeren je altijd dingen aan. Logisch! Ze willen verkopen.

Ik zou zeggen, ga veel trainen. Laat die shit liggen in een hoekje en train clean! Bovendien moet je niet langer dan 5-8 weken crea gebruiken, maar ik neem aan dat je daar wel van op de hoogte bent.

Ik raad je ook aan om met een goeie fitnesstrainer of pers. trainer een keertje een afspraak te maken om het nog is te horen. Ze denken er precies hetzelfde over en anders zou het geen goede trainer zijn.

Succes!

GO HARD OR GO HOME!

Ik zeg zeker niet dat hij per se vanaf dag 1 aan de PWO en creatine moet, maar het is wel onzin om te zeggen dat hij er GEEN voordeel uit zal halen. Dit doe je altijd, of je nu een maand of een jaar traint.. (mits goede voeding + training natuurlijk!)

Ik zeg zeker niet dat hij per se vanaf dag 1 aan de PWO en creatine moet, maar het is wel onzin om te zeggen dat hij er GEEN voordeel uit zal halen. Dit doe je altijd, of je nu een maand of een jaar traint.. (mits goede voeding + training natuurlijk!)

Dat zeggen we ook niet. Je zal er altijd voordeel uit halen. Maar op langer termijn zul je er minder uithalen dan dat je gedacht of verwacht had. Dat is hetzelfde bij steroiden. Als je niet traint of 1x pw wordt je ook massive, maar je haalt er lang niet zoveel uit als dat je veel traint en een goede ervaring qua goed trainen hebt.

Dat zeggen we ook niet. Je zal er altijd voordeel uit halen. Maar op langer termijn zul je er minder uithalen dan dat je gedacht of verwacht had. Dat is hetzelfde bij steroiden. Als je niet traint of 1x pw wordt je ook massive, maar je haalt er lang niet zoveel uit als dat je veel traint en een goede ervaring qua goed trainen hebt.

nee dat snap ik maar het is gewoon idioot om vanaf het begin al zoveel shit te gebruiken. een beginner zal ook wel sneller groeien als die begint met anabolen maar of dit optimaal is? tuurlijk niet. Proteine ( whey) is altijd goed, kan geen kwaad maar wacht gewoon effe met je pre-workout en je creatine tot je alles een beetje kent en kan en ongeveer een jaartje getraind hebt.

Assault heeft mijn voorkeur vooral omdat die lekker smaakt en niet zo chemisch als max intense

Probeer is HulkForceV2 van Sportfood.nl hier train en herstel ik heerlijk op.

nee dat snap ik maar het is gewoon idioot om vanaf het begin al zoveel shit te gebruiken. een beginner zal ook wel sneller groeien als die begint met anabolen maar of dit optimaal is? tuurlijk niet. Proteine ( whey) is altijd goed, kan geen kwaad maar wacht gewoon effe met je pre-workout en je creatine tot je alles een beetje kent en kan en ongeveer een jaartje getraind hebt.

Dit dus, is duidelijkheid. En als je moeite hebt met focussen tijdens je training of merkt dat je ergens midden in je training je energie afbrokkelt, neem dan nog een pre workout maaltijd, kwarkje met een banaan dingen die trager verteren. En je kan altijd nog kristalsuiker door je water gooien tijdens het trainen, dat doe ik ook en ik merk dat het werkt. Goede voeding begint het allemaal mee, supplementen zijn leuk, crea voor als je vast loopt, whey shakes voor als je niet aan je eiwitten komt of bij je ontbijt wegens de snelle opname na het slapen!

Zou het je afraden om nu al supplementen te gebruiken. Je bent net 6 weken bezig, toen ik net bezig was met trainen wilde ik ook zo snel mogelijk supps gebruike. Zou het pas na een half jaar aanraden, liever zelfs nog langer. Je maakt waarschijnlijk nog steeds enorme sprongen vanwege beginner gains.. Pas als je een tijdje tegen een gewicht aanhikt, moet je supplementen als creatine en dergelijke beginnen, ik heb in mijn ervaring alleen maar spijt gehad van het te vroeg beginnen met supplementen. Maar je moet het zelf weten, denk dat een hele hoop mensen op dit forum het hier mee eens zijn.

Terug
Naar boven