AndroidHealthClinic

Pregnyl

pegpeg

Cool Novice
Waardering
1
hoi heren!! ik ben begonnen met men kuur testex, winstrol en uquipose, ze hebben me de raad gegeven om pregnyl te nemen en vraag is wanneer na men kuur of tijdens men kuur en hoe veel??? alvast bedankt!!!

Ja das een goeie he !!!!!!!!!
En eh alleen pregnyl geen clomid of nolvadex????????????
Niet zo goed voorbereid he!!!!!!!
Als je nog ff je best doet hier op de site dan kan je het nog vinden onder zoeken ( nakuur).

Succes adrbeest.

• Topic Starter Topic Starter
adrbeest zei:
Als je nog ff je best doet hier op de site dan kan je het nog vinden onder zoeken ( nakuur).

Succes adrbeest.
clomid en nolvadex???? dit hebben ze afgeradebn vandaar dat ik het hier vraag is ??? bedankt voor je reactie ardbeest... maar had graag iets meer info en hier op de site heb ik niet genoeg gevonden... kan je me er mee helpen??? thx

Iets meer info aub. Je kan pregnyl tijdens en na je kuur nemen of alleen na. Hangt er ook wel vanaf hoe lang je kuur is.

Dus hoe lang, doseringen etc.

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Iets meer info aub. Je kan pregnyl tijdens en na je kuur nemen of alleen na. Hangt er ook wel vanaf hoe lang je kuur is.

Dus hoe lang, doseringen etc.
6 weken duurt mij kuur
3ml winstrol, 4ml testex, 4mg equipose gespreid over de hele week en dit 6 weken... dus nu nog men nakuurtje, ben aan het twijfelen volgens dreamwarior was prgnyl genoeg, maar heb graag meer raad nodig ivm nakuur, wanneer en hoeveel tijdens of na thanks voor jullie reacties........

adrbeest zei:

Succes adrbeest.

Op zich zou met een lichte kuur alleen wat HCG al voldoende kunnen zijn. En waarom meer nemen als het niet nodig is ?

pegpeg zei:
hier op de site heb ik niet genoeg gevonden... kan je me er mee helpen??? thx

misschien heb je niet gezocht?? niks is meer besproken als HCG, nolva en clomid. Kijk 1 of 2 threads naar beneden en je vindt er info over..

Terug
Naar boven