Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi heren!! ik ben begonnen met men kuur testex, winstrol en uquipose, ze hebben me de raad gegeven om pregnyl te nemen en vraag is wanneer na men kuur of tijdens men kuur en hoe veel alvast bedankt!!!
Ja das een goeie he !!!!!!!!!
En eh alleen pregnyl geen clomid of nolvadex
Niet zo goed voorbereid he!!!!!!!
Als je nog ff je best doet hier op de site dan kan je het nog vinden onder zoeken ( nakuur).
Als je nog ff je best doet hier op de site dan kan je het nog vinden onder zoeken ( nakuur).
clomid en nolvadex? dit hebben ze afgeradebn vandaar dat ik het hier vraag is bedankt voor je reactie ardbeest... maar had graag iets meer info en hier op de site heb ik niet genoeg gevonden... kan je me er mee helpen thx
6 weken duurt mij kuur
3ml winstrol, 4ml testex, 4mg equipose gespreid over de hele week en dit 6 weken... dus nu nog men nakuurtje, ben aan het twijfelen volgens dreamwarior was prgnyl genoeg, maar heb graag meer raad nodig ivm nakuur, wanneer en hoeveel tijdens of na thanks voor jullie reacties........