AndroidHealthClinic

'presidential Cycle'

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
'PRESIDENTIAL CYCLE'

ok dit moet hem worden mensen! de laatste comments zijn meer dan welkom, verder bedank ik allen die eerder hun reactie hebben gepost!

cycle:
week 1/4 dianabol 25mg/d
week 1/10 testoviron 500mg/w
week 1/10 boldenone 400mg/w
week 11/12 nolva 40mg/d
clomid 100mg/d
week 13/14 clomid 50mg/d

intake:
week 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ma DTB DTB DT DTB TB TB TB TB TB TB NC NC C C
di D D D D NC NC C C
wo D D D D NC NC C C
do D D D D NC NC C C
vr D D D D NC NC C C
za D D D D NC NC C C
zo D D D D NC NC C C

supplies:
abbr. subst. amount
D DIANABOL 5MG 120X
T TESTOVIRON 250MG 20X
B BOLDENONE 200MG 20X
N NOLVADEX 20MG 28X
C CLOMID 50MG 42X

remaining questions:
Kan ik de testoviron en boldenone in 1 spuit mengen en dan injecteren?
welke naalden kan ik hier het beste voor gebruiken, ik wil in me bovenbeen injecteren (dit wordt de eerste keer dat ik zelf ga injecteren.. dus alle tips welkom ;) en yes ik weet dat dit talloze keren gevraagd is! ;))

EL PRESIDENTE
'WHY AREN'T YOU SQUATTING'

elpresidente zei:
'PRESIDENTIAL CYCLE'

remaining questions:
Kan ik de testoviron en boldenone in 1 spuit mengen en dan injecteren?
welke naalden kan ik hier het beste voor gebruiken, ik wil in me bovenbeen injecteren (dit wordt de eerste keer dat ik zelf ga injecteren.. dus alle tips welkom ;) en yes ik weet dat dit talloze keren gevraagd is! ;))

EL PRESIDENTE
'WHY AREN'T YOU SQUATTING'

Je kunt ze samen voegen en injecteren. In bovenbeen met naald "blauw" 0,6mm X 25mm...beter is in bil met "groen" 0,8mm X 40mm.

Het is even oefenen, maar op den duur minder pijnvol dan konstant in je benen te knallen !!! :D

TIP:

Indien het injecteren pijnlijk verloopt kun je de vials/amps ff verwarmen in warm water.

• Topic Starter Topic Starter
thanx, ik zit te kijken op trio-medical.nl.. deze naalden right? en welke spuiten kan ik dan het beste gebruiken?

EL PRESIDENTE

elpresidente zei:
thanx, ik zit te kijken op trio-medical.nl.. deze naalden right? en welke spuiten kan ik dan het beste gebruiken?

EL PRESIDENTE

Koop een doos 2ml en 5ml spuiten.

Letop...spuiten zonder rubberstop !!! Anders krijg je de lucht er moeilijk uit .

Heb zelf spuiten van Jecton !

ok perfect heb ze gevonden, elke x dat ik injecteer zit ik nu met 4ml (2ml deca/2ml boldenone) ik neem aan dat ik dat over 2 spuiten verdeel? een links een rechts? of kan alles in 1 spuit?

je kan ze gewoon in 1 spuit mengen bro (neem aan dat je test ipv deca bedoelde ?)
meen me alleen te herrinderren dat je nooit meer als 4 ml op dezelfde plek moet injecteren (sorry weet de bron niet meer)

verder vind ik je dbol iets aan de lage kant zitten met dosering, maar daar kunnen anderren je vast meer over bertellen !
suc6 met je kuur

yeah that's what I mean :) thanks! ok just ordered

Jecton injectienaalden 0,6x25mm blauw
Jecton 5ml spuiten € 10.52 incl.BTW
Alcohol Ketonatus 70% 1ltr € 5.38 incl.BTW
Celstofdeppers (1000) € 5.08 incl.BTW
Sub-totaal: € 26.91

reusje20 zei:
je kan ze gewoon in 1 spuit mengen bro (neem aan dat je test ipv deca bedoelde ?)
meen me alleen te herrinderren dat je nooit meer als 4 ml op dezelfde plek moet injecteren (sorry weet de bron niet meer)

verder vind ik je dbol iets aan de lage kant zitten met dosering, maar daar kunnen anderren je vast meer over bertellen !
suc6 met je kuur

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de HCG? Je ontkomt met die Test. niet aan atrophie van je testikels.

PS: Dit had trouwens ook wel in je vorige topic gekunt. :)

wat (als in hoever in de kuur en welke doseringen) raad je aan? ik zie dat HCG nu ook eerder in cycles wordt gebruikt ~500/week ipv aan het einde ~3000 3000 1500 1500? bedankt en excuses voor het 2maal posten :(

EL PRESIDENTE

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik in deze kuur vanaf week 4 t/m 12 500IU HCG zetten.

Verder zou ik je nakuur een weekje later laten beginnen. Dan raad ikzelf aan de eerste 2 weken daarvan 40mg Nolva /d en 50mg Chlomid /d, en de laatste 2 weken van je nakuur 20mg Nolva /d.

Nakuur info:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

@MrJ; elke week of elke 5 dagen? (wk 4-12)

Elke week lijkt mij genoeg.

Bij week 5 beginnen is trouwens vroeg genoeg.

Ga je nu deca zetten en boldenone tegelijk zie ik wat heeft dat voor een zin of was dat fout moet dat de test zijn succes met je kuur .ik vindt 25mg dbl genoeg ik ben er ook op geknald.

wat zijn je stats eerste kuur?

Als 'rookie' met spuiten zou ik zeker niet de bovenbenen gebruiken.
In je benen stikt het van de zenuwbanen waar je niet aan ontkomt die te raken als je injecteert. Als beginner raad ik de billen aan.

Shots Boldenone en Testo samen in één spuit, verdelen over de week is geen punt.
Ben benieuwd naar je resultaten, blijven eten!

PS Hoe zit het met de sig: 'arent you squatting?' :)

kuur ziet er op zich goed en doordacht uit, sluit me echetr wel aan bij het advies gewoon the butt te gebruiken voor de injects. gebruik alleen je benen als het echt nodig is

Ik injecteer altijd in mn benen. Ik heb t eens in mn reet geprobeerd, maar dat spiegelwerk leidt bij mij tot fiasco's. :D

Een enkele keer raak ik n zenuw, maar dat komt mss 1 op de 8 keer voor. Kwestie van naald terugtrekken, ff spuitgaatje ontsmetten en andere plek proberen.

hoe zit t met zenuwen in de kuiten ? daar batste ik m nog wel eens in

reusje20 zei:
hoe zit t met zenuwen in de kuiten ? daar batste ik m nog wel eens in

Ik injecteer alleen in de zijkanten van mn bovenbenen. Binnenkort begin ik weer met de kynoselen, en dat wordt ED injecteren. In dat geval probeer ik ook s in mn kuiten met slin naaldjes.

Terug
Naar boven