MuscleMeat

Presidentskandidaat VS verklaart WO III

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Newt Gingrich, een republikeinse politicus in de Verenigde Staten, vindt dat de VS harder moeten optreden tegen schurkenstaten als Iran, Noord-Korea en Syrië. Hij is in de race voor het presidentschap en als hij gekozen wordt, zal hij naar eigen zeggen de "Derde Wereldoorlog" beginnen.

Hij wil zich met deze uitspraken profileren als sterke kandidaat voor de Amerikaanse verkiezingen van 2008. Daarin neemt hij het op tegen de voormalige burgemeester van New York, Rudy Giuliani, en tegen senator John McCain. Gingrich was vier jaar lang voorzitter van het Huis van Afgevaardigden. Daarna werd hij medewerker van het ministerie van Defensie.

Hij staat erom bekend om direct, confronterend en polariserend te zijn. Hij prees de huidige president George Bush voor zijn "moed en vastberadenheid" in de strijd tegen terreur, maar heeft ook kritiek op zijn beleid. Dankzij Bush is er volgens hem een anti-Amerikaanse coalitie ontstaan, bestaande uit al-Qaeda, Iran, Syrië, Hamas, Hezbollah, Taliban, Venezuela en Saudi-Arabië.

Volgens hem is de strategie van Bush "niet verkeerd, maar ze faalt omdat ze niet beantwoordt aan de schaal van Wereldoorlog III, een oorlog tussen het Westen en de krachten van de Islam. De strategie van Bush is geen antwoord op de uitdagingen die voor ons staan. We moeten veel meer doen dan we ons tot nu toe hebben ingebeeld". Gingrich wil dat er drastisch meer geld zal gaan naar het leger en naar veiligheidsdiensten. Daarnaast moeten de grenzen van de VS verstevigd worden, en moet een oorlogsmodel aangenomen worden waarbij alle beslissingen van het land beter gecoördineerd worden.
(bron:fok.nl)

Jahoor daar is weer zo'n staatsmongool.. We moeten eens gaan denken in peace ipv steeds maar weer oorlog.
Ik ben die machtlustige mannetjes een beetje zat...

Jippie! Oorlog!

Ik stel voor dat hij zijn eigen kinderen het eerst naar het front stuurt.

idd net als in fahrenheit, gingen toch weinig congresleden op in.

Een hoop amerikanen zullen het zat zijn en inderdaad op die kerel stemmen. Full-scale oorlog. 'Alles platbombarderen en verdergaan met het leven'. Alsof dat gaat lukken... Ben echt HEEL erg benieuwd hoever deze kerel gaat komen in de peilingen.
Harde taal / mooie praatjes, maar gaat Amerika dan nog meer schulden maken om hun Defensie boven water te houden? Het watertrappelen begint nu al z'n tol te eisen.

Gingrich is een gestoorde, maar wel een gestoorde die een redelijk grote schare volgers heeft.

Makkelijk praten, die zitten er duizenden kilometers vandaan...

OMG net als je denkt het ergste wel gezien te hebben met Bush komt er een nog erger geval opduiken, derde wereldoorlog... die man is een gevaarlijke gek.

Je zou best een leuke docu kunnen maken door soldaten te interviewen die op het punt staan voor het eerst naar een gevechtsgebieden te worden uitgezonden en soldaten die al wat stevige gevechtshandelingen achter de rug hebben.
Volgens mij krijg je dan een geinig beeld van verwachtingen vs. realiteit.

Ik vraag me echt af hoe die oorlogszuchtige debielen in de Bush regering ’s nachts kunnen slapen. Beseffen die wel wat voor een enorme ellende ze aanrichten met hun beleid? Als dat soort mannen zich nergens voor schamen, waar moet jan met de pet zich dan nog voor schamen?

Voor dat soort politici is het een ver van hun bed show. Het is als de generaals uit W.O. 1 die op de slagveld maquette een paar houten blokjes opofferde om 1 of andere bullshit loopgraaf te verdedigen. Het interesseerde ze geen **** dat die houten blokjes honderden levens vertegenwoordigden.

Bush en consorten geven geen **** om jan met de pet. Zolang hun eigen zaad niet aan flarden geschoten worden in 1 of ander vies ver warm k*tland, laat het menselijk leed dat hun beleid veroorzaakt ze compleet koud.

Die Ginrich moet ook zo snel mogelijk een hele dodelijke ziekte krijgen, of een dodelijk ongeval. Wat een complete randdebiel. Als hij zo overtuigd is van het nut van W.O. 3 dan vind hij het vast niet erg om zijn kinderen het eerst naar het front te sturen i.p.v. van de eerste de beste n*ger die het leger alleen benut om op die manier een studie te kunnen betalen.

Vieze volgevreten machtswellustige laffe hypocriete pisvlekken zijn het.

Niet dat ik perse iets tegen republikeinen heb, maar geef mij liever maar Giuliani als president. Denk dat hij best een goede kandidaat is.

Waar blijft ijsprinses Hillary eigenlijk?

dat hij dan zelf maar eerst gaat vechten..
ipv van goede jonge mensen hun dood in te sturen zodat zij meer geld & macht krijgen

Een hoop amerikanen zullen het zat zijn en inderdaad op die kerel stemmen. Full-scale oorlog. 'Alles platbombarderen en verdergaan met het leven'. Alsof dat gaat lukken... Ben echt HEEL erg benieuwd hoever deze kerel gaat komen in de peilingen.
Harde taal / mooie praatjes, maar gaat Amerika dan nog meer schulden maken om hun Defensie boven water te houden? Het watertrappelen begint nu al z'n tol te eisen.
Ik mag toch hopen dat hij daar geen president wordt he, dan hebben we echt onze wereld omzeep geholpen.

Het klinkt hard, maar ik hoop van harte dat hij binnen nu en x aantal maanden omgebracht wordt, stel dat hij het erg goed doet. Hell laten we dan meteen alles platbombaderen, wat een sukkel. Als hij president wordt, zal ik hem persoonlijk naar de States gaan om hem omzeep te helpen. Giuliani lijkt me trouwens ook een goeie!Maar toch wou ik dat Clinton er nog was

Die gaat het echt niet redden hoor. Dat weet ik wel zeker

idd veel mensen zijn dat defensiebeleid strontzat. met elk gewonde of dode die erbij komt keren zich meer en meer mensen zich tegen dat beleid.

daarom
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumb:

Ben al jaren aan't wachten op WOIII, wanneer komt ie nou ffs

kunnen we m niet gewoon om laten leggen?:D :shoot:

ja hoor, elk land dat een andere denkwijze heeft dan amerika zelf moeten we maar platgooien:rolleyes:
hoe denk je dat die landen zelf over de VS denken dan? als ze alleen maar aan oorlog kunnen denken word het tijd dat ze er zelf actief aan meedoen, in de voorste rijen.

Een 3e Wereldoorlog zal niet uitbreken denk ik, en wanneer dat wel gebeurd is de Aarde gedoemd.

Terug
Naar boven