MuscleMeat

Pride ?? wanneer??

rtodeep

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
waneer komt dr nou eindelijk weer een pride gala ?? is daar al iets over bekend??

ik mis die waanzinigge Gala`s

oke in de UFC zitten nu bijna alle goeie vechters , maar die zullen naar mijn mening daar zeker ook weer vechten, want ik geloof niet dat ze nu dat hele gebeuren in japan laten dood bloeden, aangezien die jappen helemaal kierewiet zijn van Pride

vandaag bijna de hele dag Pride events gekeken op MMA-TV.

alleen van sommige opkomsten krijg je alleen al zwaar kippevel met al die specialeffects.

I WANT PRIDE FC !!!!!!!!!!!! ( of de UFC moet naar japan :D )

Je bent niet de enige die het mist, maar ik ben bang dat het nooit meer zal zijn zoals het was, helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent niet de enige die het mist, maar ik ben bang dat het nooit meer zal zijn zoals het was, helaas.

ik hoop dat ze de grote gp`s in japan blijven geven ( heb gehoord dat er een lightweight tournement zou komen , maar dat schijnt pas in july 2008 zijn :( )

in 2008 dat is pas volgend jaar :(

weet niet zeker of dat pas de eerst volgende is, normaal heeft pride op 31 dec ook een show , maar of dat nu ook doorgaat heb geen idee

dr staat ook nog geen datums op de site van pride

PRIDE Status Remains Uncertain
By Sherdog.com Staff

8129.jpg

[6/29/2007] UFC president Dana White denied a report last week by Nikkan Sports that PRIDE would return on Aug. 18, telling media during a teleconference on Thursday that no date had been set for the the organization's return.

Yet White continues to suggest that PRIDE will reemerge, telling the Oregonian's Brad McCray, "PRIDE is a very popular brand. We're going to make it work," this despite his assertion that the "stigma" of the deal between UFC ownership and Dream Stage Entertainment "became so bad."

Top PRIDE stars including Dan Henderson and Antonio Rodrigo Nogueira have already made their way to the UFC, while middleweight Paulo Filho is signed to the WEC.

The big prize remains PRIDE heavyweight champion Fedor Emelianenko, whose management team told Sherdog.com on Wednesday that it is currently negotiating with the UFC. BodogFight, for which Emelianenko fought in April, is also believed to be in the running for the heavyweight's services.

Bron: PRIDE Status Remains Uncertain

Op Sherdog wordt aangegeven dat de terugkomst van Pride onzeker is, ondanks de beweringen van UFC/Zuffa-directeur Dana White. Pride 35 was ook al geannulleerd en in dit licht lijkt het er sterk op dat Pride doodbloed door de overname.
Het zijn aannames, dus niets is nog zeker: we hopen op het beste, en ik ga weer verder met speurneuzen naar nieuwe artikelen omtrent Pride FC. ;)

Op Sherdog wordt aangegeven dat de terugkomst van Pride onzeker is, ondanks de beweringen van UFC/Zuffa-directeur Dana White. Pride 35 was ook al geannulleerd en in dit licht lijkt het er sterk op dat Pride doodbloed door de overname.
Het zijn aannames, dus niets is nog zeker: we hopen op het beste, en ik ga weer verder met speurneuzen naar nieuwe artikelen omtrent Pride FC. ;)

laan we het hopen van niet want ik vind het echt jammer, ik vind de vechters nu van de UFC natuurlijk wel goed maar de hele show erom heen en het commentaar van Bas en Mauro :D ( en helemaal als rampage erbij kwam zitten , of couture en zn `atomic buttdrop` :D

pride had standaard 45.000 man zitten, daar zullen ze bij de UFC niet aankomen. maarja alles voor het geld

Daily Sports quotes Nobuhiko Takada today as stating that PRIDE will return in Japan on October 11th, which is the 10th anniversary of the promotion?s first event (10/11/1997 at the Tokyo Dome with Takada vs. Rickson Gracie). He promised to deliver an all-star cast of fighters for the event.

Takada denied the rumors of a PRIDE-style event on August 18th at Saitama Super Arena, stating that Hustle would hold an event in Nagoya on the same date.

The comments were made at a PR session (alongside his wife Aki Mukai) at a Tokyo area high school.

Meanwhile, Weekly Pro is reporting that Kiyoshi Tamura will work on the IGF debut show next week in Tokyo at Ryogoku Kokugikan.

de hele show erom heen en het commentaar van Bas en Mauro :D ( en helemaal als rampage erbij kwam zitten , of couture en zn `atomic buttdrop` :D

JAAAA! Geniaal! :roflol:
die video van wanderlei silva die je laatst poste :roflol: dat commentaar van quinton jackson lmao :roflol:

Rampage: is wanderlei bleeding yet?
mauro: no.
rampage: cause he bleeds when you blow on him.

mauro: wanderlei can hurt you with his knees, his fists and his legs.
rampage: and his breath.

:roflol:

over Mark 'Atomic Buttdrop' Hunt gesproken :D Die kerel heeft echt talent hee, hij maakte het fedor nog knap lastig op de grond :eek: jammer dat hij vrij laat met mma is begonnen.

De enige die het Fedor ooit moeilijk kunne maken heeft is mirko "crocop". Die daarna spijtig genoeg naar UFC is overgestapt voor het geld of omdat zoals vele niet meer overweg konden met de heerschapij van fedor.
Sem schilt is ook overgestapt naar K1 omdat Fedor bij pride de alleen heerser was.
Hopelijk komt het terug of gaat het over in een andere goede organisatsie.
Als fedor overstapt naar UFC zullen er wel sommige vloeken:D.
Fedor VS Cro-Cop 28 08 2005

De enige die het Fedor ooit moeilijk kunne maken heeft is mirko "crocop". Die daarna spijtig genoeg naar UFC is overgestapt voor het geld of omdat zoals vele niet meer overweg konden met de heerschapij van fedor.
Sem schilt is ook overgestapt naar K1 omdat Fedor bij pride de alleen heerser was.Hopelijk komt het terug of gaat het over in een andere goede organisatsie.
Als fedor overstapt naar UFC zullen er wel sommige vloeken:D.
Fedor VS Cro-Cop 28 08 2005

fedor vocht zn eerste partij tegen schilt in pride , dus toen was hij nog geen heerser, en hij zal vast wel een keer tegen een verlies aanlopen, dat zal wel , het is alleen de vraag hoelang het nog gaat duren ( en of het ooit gaat gebeuren :D ) hij is er wel al een paar keer dicht bij geweest maar toen kwam hij weer waanzinnig terug

pride zal idd pas weer in 2008 een gala doen. de UFC en K1 Hero's vissen het leeg... hoop dat er nog wat toppers tekenen bij K1, want dan hebben ze nog enigszins kans om niet onder de voet gelopen te worden door de UFC

Ik ben trouwens zelf ook niet zo gecharmeerd van K1 Heros.. Of ben ik de enige?

K-1 had imho meteen Pride moeten kopen toen ze failliet gingen. Ze hebben vroeger veel samengewerkt en de productie is vrijwel op het zelfde niveau... UFC is gewoon te amerikaans vind ik.

Download gewoon UFC ;) Dat is zo geweldig :D

t is gewoon zwaar klote dat Pride is overgenomen door UFC. Ik kijk veeel liever naar zo'n "show" van Pride dan UFC. Jammer dat zoveel mensen te koop staan...

Oh en wat betreft Fedor vs Crocop, die crocop verziekte dat hele gevecht man. Ok, hij speelde het wel slim, maar irritant om naar te kijken. Had wat leukers verwacht. (en toch blijven de gevechten van Wanderlei Silva het mooist :-D)

Terug
Naar boven