MuscleMeat

Priest Feast : Judas Priest, Megadeth & Testament

interessant! mss ga ik wel ;)

priest ****in' rules!

In vorst nationaal?
Ik wellicht :) alleen een beetje veel geld maar zal wel gaan hehe

Damn, had ik wel naar toe willen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
yup, is nog niet uitverkocht. bestel maar, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
kleine dbb-meet ? :devil: ik en Mongsky hebben al afgesproken.

Ik doe deze namiddag een tour met de fiets, en zal terwijl aan de fnac stoppen in het stad om m'n ticket te kopen!

Ik zal wellicht dan ook mijn iced earth shirt aan hebben :)
of een suffocation shirtje hehe

Got the ticket in the pocket! =)

Ja maar zonder auto ist moeilijk daar te geraken, of trg beter gezegd. En kmoet werken trouwens ...

Net terug!
Door een heuse file natuurlijk Testament gemist :( potverdomme, 1 van de bands waarvoor ik echt ging!

Megadeth, strak, superstrak en coole show

The Priest: strakke broekjes, shiny leather and some ****ing heavy metal
Ze spelen al een tijdje heel wat trager, en de setlist was praktisch dezelfde of op graspop vorig jaar, jammergenoeg zit er niet altijd geen 'pour' in de show. Rob is natuurlijk wel al in de 60 en kan nog goed zingen maar niet meer zo hoog als vroeger. Ook Painkiller kwam bij god niet zo goed over als op cd, zang ook niet. Leuk nog eens gezien te hebben maar nu ga ik ze niet meer speciaal opzoeken.

Oh en Powerjunkie waar zat jij?
Heb je 2x gesmst zoals afgesproken...

de dingen wel zeggen zoals ze gebeurt zijn, Mongsky...
ik heb jou als eerste een sms gestuurd en je daarna nog een stuk of 4 berichtjes gestuurd met de lokatie waar ik stond en je minstens evenveel keer opgebeld waarbij ik te horen kreeg dat er geen verbinding mogelijk was met dit nummer.
we hebben elkaar in de drukte gewoon niet kunnen vinden, de sms'jes zijn verstuurd net toen optredens in volle gang bezig waren of net begonnen. de omstandigheden waren ook niet echt optimaal om elkaar in een zaal als Vorst te vinden. vond het jammer, maar het zal voor een andere keer zijn... no big deal.

voor de rest : 3 topoptredens gezien met misschien een iets mindere Judas Priest, al kunnen we het deze gezien hun leeftijd niet echt kwalijk nemen.
ik heb me iig geamuseerd :)

de dingen wel zeggen zoals ze gebeurt zijn, Mongsky...
ik heb jou als eerste een sms gestuurd en je daarna nog een stuk of 4 berichtjes gestuurd met de lokatie waar ik stond en je minstens evenveel keer opgebeld waarbij ik te horen kreeg dat er geen verbinding mogelijk was met dit nummer.
we hebben elkaar in de drukte gewoon niet kunnen vinden, de sms'jes zijn verstuurd net toen optredens in volle gang bezig waren of net begonnen. de omstandigheden waren ook niet echt optimaal om elkaar in een zaal als Vorst te vinden. vond het jammer, maar het zal voor een andere keer zijn... no big deal.

voor de rest : 3 topoptredens gezien met misschien een iets mindere Judas Priest, al kunnen we het deze gezien hun leeftijd niet echt kwalijk nemen.
ik heb me iig geamuseerd :)

iets zegt me dat ik waarschijnlijk een verkeerd nummer heb opgegeven dan? lol want ik had je een bericht gestuurd toen ik in de wagen zat om te vragen hoelaat testament begon en ik kreeg niets terug...

want ik heb geen enkel bericht van jou ontvangen!

ok, je hebt me zonet via PM laten weten dat je me idd een verkeerd nummer hebt doorgeven.
zaak is opgelost :)

Terug
Naar boven