XXL Nutrition

Primo/ Anavar stack

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik wil graag een kuurtje Anavar met Primo gaan stacken.
Heeft iemand hier ervaringen mee. Ik weet ook nog niet hoeveel ik wekelijks moet nemen hiervan en wat zijn de winsten die je met deze kuur kan boeken. Mijn doel is een kilo of 5 - 7 zonder dat ik vocht ga vasthouden.

Wat is een goede nakuur hierbij zodat ik een kilo of 3 -4 vast kan houden na de kuur.

En ik heb snel last van acne wat kan ik hier aan doen als ik ga kuren??

Please give me a good advise!!! En geen reacties als je er niks van weet.

tnx

5-7 kilo.....?? 5 ok, 7 nee.

Als je snel last van acne hebt, zul je het in de kuur of erna bijna zeker krijgen (of meer). Hier kan je niet veel aan doen. Deal with it. Je zou roaccutane of arimidex kunnen nemen maar roaccutane is moeilijk verkrijgbaar en arimidex is DUUR!!

Anavar: 25-30 mg per dag voor 6 weken
Primo: ?? ?? ??

• Topic Starter Topic Starter
ok tnx

duur of niet maakt me niet uit alles beter dan acne, heb er nu een paar jaar geen last meer van en als ik het tegen kan houden met deze middelen ga ik zeker proberen om eraan te komen.

Ik ga trouwens volgende week naar Turkije op vakantie
Kan ik daar niet het een en ander krijgen aan anabolics.
Ik stuur ze dan naar Nederland.

spirosz zei:
ok tnx

duur of niet maakt me niet uit alles beter dan acne, heb er nu een paar jaar geen last meer van en als ik het tegen kan houden met deze middelen ga ik zeker proberen om eraan te komen.

Ik ga trouwens volgende week naar Turkije op vakantie
Kan ik daar niet het een en ander krijgen aan anabolics.
Ik stuur ze dan naar Nederland.

doe een search op "turkije" .....genoeg info te vinden.

Primo moet je minimaal 500 mg per week nemen voor beetje redelijk resultaat. Kies liever boldenone stuk goedkoper en je zult meer gains halen. Als je het bij recreatief gebruikt houd zul je ook prima herstellen

Aan acne kan je genoeg doen zonder paardemiddelen als accutane. Zelf vind ik het niet belangrijk genoeg maar als je experimenteerlustig bent, probeer dan eerst eens een combinatie van visolie, teunisbloemolie, vitamine B5 en eventueel mildere medicijnen. Of laat je es lekker verbranden door de zon ;)

Accutane is bepaald niet mild. Lees eerst zelf wat over de bijwerkingen voor je het evt gaat gebruiken.

(Edit: "En geen reacties als je er niets van weet!"? Wat is dat nou voor houding? Moeten wij dat ook gaan zeggen: "Geen vragen als je er niets van weet!"?)

Laatst bewerkt:
Wolf,
ik heb op veel forums een hoop nutteloze info gekregen waar ik niet op zit te wachten. Ik ben hier ook niet voor een gezellig kletspraatje maar wil graag bruikbare info.

Jammer, ik zou graag een gezellig en informatief kletspraatje met je willen houden. :rolleyes: Helaas staat je houding me niet aan.

spirosz zei:
Wolf,
ik heb op veel forums een hoop nutteloze info gekregen waar ik niet op zit te wachten. Ik ben hier ook niet voor een gezellig kletspraatje maar wil graag bruikbare info.

Dat is het leuke van DBB. Het is hier gezellig en er lopen ook een hoop mensen met verstand van zaken. Een forum met kennis en een goede sfeer, tot nu toe valt jouw bijdrage aan beide een beetje tegen. No hard feelings hoor, het zal vast nog wel beter worden, je bent hier nog maar net.

2hard2die zei:
Jammer, ik zou graag een gezellig en informatief kletspraatje met je willen houden. :rolleyes: Helaas staat je houding me niet aan.

:)

Ach... ...komt wel goed. Meestal consumeren ze een weekje tot ze denken ons niet meer nodig te hebben, dan hoor je ze pas weer na de kuur klagen over lusteloosheid en geven ze bodybuilding maar helemaal op. Maar m'n gevoel zegt me dat Spirosz wel wat meer karakter heeft dan dat. We zullen zien.

Thor, your message is clear!!
Ik zal in het vervolg iets tactischer reageren!!
enne ben geen 1dagsvlieg hier
Fitness is my life

Fijn weekeinde

als je snel last hebt van acne blijf zeker uit de buurt van boldenone

Terug
Naar boven