XXL Nutrition

primo depot

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi, ik ben bezig met een kuurtje winstroltabs(gs) en equimax.Ben nu 2e week bezig en 3 kg bijgekomen.
Maar nu zou ik er graag primo depot bijzetten van gs (200mg/week° 5 weken lang maar van primo heb ik nog niet veel info gevonden op het net (ook niet op zoekfunctie) ;)
Wel weet ik (denk ik toch) dat het ook een soort dht is en dus niet kan aromatiseren.Ook zijn het snelwerkende esters; wanneer mag je dan resultaat verwachten (niet zoals deca na 4 weken).en wanneer moet je beginnen nakuren na je laatste spuit?? Ik weet dat ik niet overdreven kilo's ga pakken maar normaal moet het wel goede spierkwaliteit zijn dat lang blijft zitten.
winstrol en primo zijn toch niet zo zwaar belastend voor je axis??
iemand advies???

ik wil niet lullig doen hoor... maar waarom kom je daar pas mee als je al bezig bent???

• Topic Starter Topic Starter
younggod zei:
ik wil niet lullig doen hoor... maar waarom kom je daar pas mee als je al bezig bent???
Ben wel tevreden nu maar ik kan er nog meer uithalen denk ik...en met primo daar ben ik nog niet mee bezig hoor, daarom dat ik het hier vraag en wat info wil opdoen want van primo weet ik niet nog niet alles, daarom...
als ik bestel heb ik het binnen de week...dus nog niet te laat.

niemand???
Wil deze week liefst nog bestellen....

Primo is niet zo zwaar belastend.

Maar ik zou niet halverwege je kuur opeens extra AAS toevoegen. Maak je kuur af en na de evaluatie ervan kan je voor volgende keer een veel beter schema neerzetten.

MrJ zei:
Primo is niet zo zwaar belastend.

Maar ik zou niet halverwege je kuur opeens extra AAS toevoegen. Maak je kuur af en na de evaluatie ervan kan je voor volgende keer een veel beter schema neerzetten.

Maar ik ben nog maar 2 weken bezig...alleen vraag ik me af of het ook 4 weken duurt voor het inslaat zoals bvb deca, ik denk van niet want het zijn toch kortwerkende esters. Anders maak ik er 4 weken 250mg van want dan is min winstrol op. :rolleyes:

Ik heb al wat meer info...kikt maar in na twee weken en heb er dus 8 weken/250mg van gemaakt.
Nakuren 10 dagen na laatste spuit.

De meest gemaakte fout die ik hier in kuurschema's zie (en waar ik normaal gesproken niet eens meer op reageer) is dat mensen maar wat aanklooien met korte en lange esters. Je gaat niet als je al een paar weken bezig bent met een korte ester (Winstrol) een lange ester (Primo) in je schema opnemen.

Om het toch nog een beetje educatief te houden zal ik hier een voorbeeld geven van een veel geadviseerde kuur waar vrijwel iedereen op dit forum van zegt dat ie goed is, terwijl die dat niet is.

week 1-10 test enanthaat
week 1-10 boldenone
week 6-10 Winstrol "om een beetje harder te worden" Je voegt dan een extra hormoon toe juist in de weken dat de test en de EQ maximaal werken.
week 11 nakuur? Dat heeft nog geen effect...
week 13 nakuur? Dan loop je in de tussenliggende weken langzaam vol met vocht. Geen hardheid, geen winst in massa of kracht, wel voortdurende onderdrukking van je axis.

Dit zou moeten zijn:
week 1-10 test enanthaat
week 1-10 boldenone
week 9-13 Winstrol, onder andere met de bedoeling een deel van de estrogen-rebound op te vangen als de test en EQ langzaam uitwerken.
week 14 nakuur. Deze sluit perfect aan, met een voortduring van oestrogeenonderdrukking.

Dus... :o

wimmeke26 zei:
Hoi, ik ben bezig met een kuurtje winstroltabs(gs) en equimax.Ben nu 2e week bezig en 3 kg bijgekomen.
Maar nu zou ik er graag primo depot bijzetten van gs (200mg/week° 5 weken lang maar van primo heb ik nog niet veel info gevonden op het net (ook niet op zoekfunctie) ;)
Wel weet ik (denk ik toch) dat het ook een soort dht is en dus niet kan aromatiseren.Ook zijn het snelwerkende esters; wanneer mag je dan resultaat verwachten (niet zoals deca na 4 weken).en wanneer moet je beginnen nakuren na je laatste spuit?? Ik weet dat ik niet overdreven kilo's ga pakken maar normaal moet het wel goede spierkwaliteit zijn dat lang blijft zitten.
winstrol en primo zijn toch niet zo zwaar belastend voor je axis??
iemand advies???

eq en primo is niet een nuttige combinatie gooi er dan wat test bij.

Mijn voeding, training en rust is in orde...hoeveel kg winst mag ik verwachten
als ik 6 weken 250 mg neem?? Mijn doel zou zijn een 4 kg.
Of is het beter omp 8 weken 200mg te nemen.
thanks wimpy

Terug
Naar boven