MuscleMeat

Primo: Echt of Nep?

Bezoekers in dit topic

Taurus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
57
Waardering
1
Hallo Allemaal,

Even een vraagje over de Echtheid van Primo.

Een maat van me kreeg mijn bestelde Primo's binnen, maar toen hij ze bekeek beweerde hij dat ze Nep waren, omdat de vloeistof volgens hem veelste dik was, hij vertrouwde het niet en dacht dat het iets zoals zonnebloem olie zou zijn..Hij stuurde ze weer terug..

Nu las ik in het nieuwe 'Anabole Boek' bij de Primo-sectie dat het juist Normaal! is dat de vloeistof wat dikker is en dat je gewoon goed moet schudden..
Juist! als het nep zou zijn zou de vloeistof dunner moeten wezen..
Primo is volgens de schrijver juist door z'n dikheid wat moeilijk te injecteren, maar dan wel echt en herkenbaar..

Bij mij kwam nu het vermoeden dat ze mischien wel helemaal Niet Nep zouden zijn ???

VRAAG: 'Hoe zag de Primo van jullie eruit, klopt het dat de vloeistof wat dikker moet zijn, en hoe ging de injectie?'

Ben benieuwd :scratch:

Groet Taurus
 
Als jij Primo beoordeelt op 'nep of echt' aan de hand van de dikte van de olie....da's net zoiets als een goudvis beoordelen op hoe oranje hij eruit ziet.

Complete onzin dus.
Primo moet voldoen aan een reeks uiterlijke kenmerken die alleen mensen die er verstand van hebben weten. Dan nog de kleuren van de ringen: zijn ze roze-rood of steenrood?

Etc etc

Beter is het om generieke Primo te nemen van een merk als Med Request of GS. (Twee ruim geteste undergroundmerken met goeie reviews).
Dat zijn merken die de werkzame stoffen namaken.
 
DBC01 zei:
Beter is het om generieke Primo te nemen van een merk als Med Request of GS. (Twee ruim geteste undergroundmerken met goeie reviews).
Dat zijn merken die de werkzame stoffen namaken.

dat zou mooi zijn :D
 
Ik loop ook te loeren op de MedRequest Primo. Aangezien mijn zojuist beeindigde kuur met MR-spulletjes verdomde goed is bevallen is het een logische stap om de Primo van ze te proberen.
 
Back
Naar boven