Fitness Seller

Primo en Deca....echt?

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Heb Primo en Deca gekocht voor mijn eerste kuurtje waar ik waarschijnlijk volgende maand mee begin.
Moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat het echt is.
De Primo is van Schering.
Merk van de Deca is niet te lezen.
Komt uit Iran.
Iemand een idee waar ik op moet letten?

het doosje van primo moet lot en cad nummer ingedrukt zijn in grijs blauwachtig is dit niet zo hebt u alvast fake
op de ampul moeten helrode ringen staan en 1 gele + blauw punt
u kunt het ook zien aan e.m a.em ofzo maar dat zal iemand anders hier wel uitleggen want dat ken ik niet

Primo schijnt 1 van de meest gefaked as te zijn dus ga maar uit van het ergste.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje! Die nummers weet ik niet...er staan er genoeg op, maar in het Iranees.
Weet dus niet of dit dus die lot en cad nummers zijn.
Het flesje is dus goed...komt overeen met wat je schreef!
Heb dus de echte!!!
Alleen die deca weet ik dus nog niet.

Zeg es "Perzisch" voor volksopvoeder Thorwulf... ;)

Maar beste volksopvoeder, enig idee wat betreft die deca?

probeer een foto te maken en hem te posten of te mailen naar de MOD.

Zou ik wel willen, maar volgens mij kan ik niet een pic. posten.

pic maken en mailen naar een MOD en vragen of hij hem wil posten. ;)

Mailen maar die handel, en naar mij. Ik wil gráág nog een Schering Primo zien die niet fake is want dat komt zelden voor.

De Schering Primo's uit Spanje bezitten de codering A.E.M.E.M. maar op de falsificaties is dat A.E.M.E.N.
Spaanse Primo's zijn onderhand niet meer te krijgen, de Turkse wel maar die varieren erg in batch en alleen een absolute kenner kan de verschillen zien.

BigMaus zei:
Dankje! Die nummers weet ik niet...er staan er genoeg op, maar in het Iranees.
Weet dus niet of dit dus die lot en cad nummers zijn.
Het flesje is dus goed...komt overeen met wat je schreef!
Heb dus de echte!!!
Alleen die deca weet ik dus nog niet.

Iraanse primo bestaat niet bro...verder moeten de ringen roze zijn en nite helrood zoals Boca beschreef..

DBC01 zei:
Spaanse Primo's zijn onderhand niet meer te krijgen, de Turkse wel maar die varieren erg in batch en alleen een absolute kenner kan de verschillen zien.

Spaanse primo is wel te krijgen, maar zijn 8,5 euro in de apo dus weinig op de zwarte markt te vinden..Turkse is er wel, maar dan vooral in mei, juni, juli..en dan is de koek weer op tot het jaar daarop..

D.W.

Over die ringen: inderdaad. De vervalsers kunnen dat roze-rood niet goed namaken en maakten er hardrood van. Dit gebeurde veel bij de beruchte amps met batch R-082A.

Spaanse primo is wel te krijgen, maar zijn 8,5 euro in de apo dus weinig op de zwarte markt te vinden..Turkse is er wel, maar dan vooral in mei, juni, juli..en dan is de koek weer op tot het jaar daarop..

Reden waarom Spaanse Testoviron niet meer op de zwarte markt wordt verkocht is de 100% prijsverhoging.
Enne, ik kan Turkse Primo het hele jaar door krijgen hoor, maar die worden niet bij een toeristische apo gekocht...

Bedankt voor de reakties!
Ik hoop dat ik dan een aantal zeer zeldzame exemplaren heb!!
Als dit zo is, dan laat ik dat zsm weten!

dutch windmill zei:
Iraanse primo bestaat niet bro...verder moeten de ringen roze zijn en nite helrood zoals Boca beschreef..

Heb niet gezegt dat het daar gemaakt word, maar de handel in as in Iran is gigantisch.
Misschien is het wel Turkse tekst...geen idee!

Terug
Naar boven