AndroidHealthClinic

Primo + Masteron

Xyres

Novice
Waardering
0
Ik ben vorige week begonnen met primo + masteron, een kuur waar ik niet echt veel van hoor dat mensen die combo stacken, maar ik zit nog een beetje met hoeveel per x ik moet doen ...

Ik zet nu elke week 1 x 1ml primo + 1ml masteron voor 10 weken

Tips tops ? ^^

Bent begonnen, en vragen om tips. Bro je wordt zo geflammed!!:)

Om te beginnen, wel een kuur om goed droog te komen.
-Primo veel te weinig
-Neem aan dat het om Masteron Propionaat gaat??? mag ook wel wat opgeschoefd worden.

Research mag je zelf doen, niet slim om al te beginnen maar geen goed schema te hebben!!

hallo zeg, daar merk je niets van, bij mij staat er een soortgelijke op de plank, alleen dan 10 x zoveel

1000mg primo (10ml het is 100mg/ml) en 1000 mg primo (5ml is 200mg/ml) voor 12 weken

vriend je moet minumum 4ml primo knallen en dat is de minumum

Ik persoonlijk zou 1 ml primo en en 1ml masteron om de dag zetten. Zit je op een totaal van 350 mg pw van beide. Daar kan je best een paar solide kg's mee winnen.

waarschijnlijk hoor je deze combi niet vaak omdat ie nergens op slaat.

je hebt twee ongeveer gelijkwaardige compounds te pakken. stacken is leuk en aardig; maar dan lijkt het me beter om niet met 2 dezelfde compounds te stacken (in dit geval 2x DHT).

tip: haal er snel test-e bij!

waarschijnlijk hoor je deze combi niet vaak omdat ie nergens op slaat.

je hebt twee ongeveer gelijkwaardige compounds te pakken. stacken is leuk en aardig; maar dan lijkt het me beter om niet met 2 dezelfde compounds te stacken (in dit geval 2x DHT).
tip: haal er snel test-e bij!

In de cut neem ik vaak mast en winny (naast test) maar die 2 combineren lekker hoor gab ondanks ze beide dht zijn...

Terug
Naar boven