XXL Nutrition

Primo Vs Bold

dekerelvandaar

Cool Novice
Waardering
0
HOEVEEL GEVEN JULLIE OP 10???

primo:massa ../10 sides ../10
bold:massa ../10 sides ../10

ik post dit om es het vershil te zien van jullie mening hierover,khoop dat er veel mensen posten.. GRTZ

• Topic Starter Topic Starter
Is Trouwens Een Vervolg Op Mn Vorige Post Over Primo

allebei boven de 500 mg per week doseren.
massa eq 8
primo 6

allebei boven de 500 mg per week doseren.
massa eq 8
primo 6

Ik vind jouw waardering voor deze middelen een beetje raar, kerel. Je zegt in je eerdere posts dat bold weinig voor jou heeft betekend.

Verder geef je primo ook een waarderingspunt. Ik dacht dat jij alleen maar een kuurtje test/bold had gedaan. Waar baseer je deze waardering op?

Bold 7 en primo 5

primo vind ik eerder vrouwen middel maar waarom gaat het tussen deze 2 middelen?
post eventueel de kuur dat je in gedachte heb en we zullen er wel commentaar op geven.

EQ = enkel lekker voor wat toegenomen eetlust. plus mijn bloedruk schiet altijd omhoog, denk ivm toename rode bloed lichaampjes. verder is het k*t.

primo = top....MAAR... dan moet het wel goed gedoseerd worden, in mijn geval 1000mg+ ew anders ook bagger.

-rodge

plus primo heeft in mijn ogen enkel waarde in een cutting cycle. daarin komt het het best tot zijn recht. beschermd je spieren top tijdens calorie restrictie maar als mass-builder is het k*t.

-rodge

plus primo heeft in mijn ogen enkel waarde in een cutting cycle. daarin komt het het best tot zijn recht. beschermd je spieren top tijdens calorie restrictie maar als mass-builder is het k*t.

-rodge

Het is dus vette rotzooi.
Als je van die dure prut al meer dan een gram moet zetten zou ik ernstig altervatieven overwegen.

prefereer van die 2 bold maar wel minimaal op 750 mg/week

EQ = enkel lekker voor wat toegenomen eetlust. plus mijn bloedruk schiet altijd omhoog, denk ivm toename rode bloed lichaampjes. verder is het k*t.

primo = top....MAAR... dan moet het wel goed gedoseerd worden, in mijn geval 1000mg+ ew anders ook bagger.

-rodge

Dan ga ik mogen opletten met mijn volgende kuur!! (12weken 750mg test + 800mg bold) mijn hematocriet staat nu al op 51 :bang:
Wat raad je aan tegen dat hoog aantal rode bloedcellen?
Ik neem nu trouwens elke dag een cardio aspirine tegen het dikke bloed.

Dan ga ik mogen opletten met mijn volgende kuur!! (12weken 750mg test + 800mg bold) mijn hematocriet staat nu al op 51 :bang:
Wat raad je aan tegen dat hoog aantal rode bloedcellen?
Ik neem nu trouwens elke dag een cardio aspirine tegen het dikke bloed.

gewoon niet kuren, je lichaam is nog niet hersteld van je vorige kuur, 51 hematocriet heb je nooit natural ;)

kijk dan word t betaalbaarder, maar geloof niet dat t altijd goed is om teveel mg in 1 ml te krijgen, merk wel met die tren-e van gg dat hij heel snel kristailseert.
maar als de primo er eenmaal op 200mg/ml is zou dat heel mooi zijn want word meteen 2x zo goedkoop en 2x minder ml;s je lichaam in pompen:D

Terug
Naar boven