Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tuurlijk ga ik niet primo only gebruiken in mijn volgende kuur.ik was alleen benieuwd of die primo van g.s goed door anderen was bevallen want dan kan ik hem in de volgende kuur gaan gebruiken.ook omdat ik gehoord hebt dat er veel valse van shering in omloop zijn.....
Hoi, heb eens een vraagje...heb ook primo's van GS maar is het normaal dat de olie troebel is (beetje witte schijn) en als ik ermee schud blijven er restje plakken aan boven kant glas
greets wim
Wat is de dosering dan van die Masteron?
Ben tot op heden alleen Masteron van British Dragon tegengekomen. Werkzame stof heeft di-prop. als ester. Weet niet waarin dit verschilt van enkele prop. ester. Iemand idee en wat voor invloed dat heeft op bv. halfwaarde-tijd?
Ben ook wel benieuwd naar gebruikerservaringen...
nee, spul hoort niet troebel te zijn.. wat je kan doen is de boel ff verhitten, kijken of dat helpt, (in laagje warm water zetten)
kan iets zijn met de oplossing o.i.d.