MuscleMeat

Primo

LiftWeights

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Hoi dbbers,

Zit nu 2 weken op 800mg primo ew en 250mg test ew...

Nu vroeg ik me af, is de inhoud van primo te vertrouwen?
Ben in deze 2 weken namelijk 4-5kg aangekomen en dat vind ik errgggg merkwaardig..
dit is mijn eerste keer primo maar vind het zo vreemd want laat voor zichzelf spreken dat in de beginnende periode de snelle kg's vocht zijn, maar daardoor krijg ik de veronderstelling dat de inhoud misschien wat anders is...

(Verder twijfel ik zeker niet aan deze UGL)

gr

1.jpg - 35642

2.jpg - 35643

op deze combi zoveel vocht aanzetten is idd apart :S

niet om te k*tten, maar je zegt dat je niet weet of de inhoud primo is, waarop je vervolgens zegt dat je de UGL vertrouwd... voor de rest geen ervaring man, om er GEEN discusie van te maken, ik lees ook alleen maar goede dingen over het merk zelf, afentoe wat mindere, maar tot nu toe niet erg. kan het zijn dat je gewoon erg vocht aan zet door de test? en je eten? miss minder zout in t eten?

Op die hoeveelheid primo is 4 a 5kg niet raar hoor.
In me vorige kuur heb ik in de laatste paar weken van me kuur om me primo op te maken ook 600-800 PW gezet.
Kwam in die twee weken nog eens +-4kg aan.

Heb hier hetzelfde zette 4a5 kg aan in eerste 4 weken, waaronder veel vocht maar naarmate men kuur vordert mindert dit zichtbaar wel, aan het voedingsschema niets verandert, en eet zo goed als zoutloos!

Komt denk ik van de test en ik zit op 500test en primo500...

Beter niet UG labs bespreken, dit topic is heel snel weg.....

Dit kan gewoon door primo hoor, eet je veel zout? maar met deze hoeveelheid echt niet zo raar!

Ik heb precies dezelfde gear... ik durf me hand ervoor in het vuur te steken dat het top spul is.
n4a3w6.jpg - 282456

Of er moet natuurlijk met de vials zijn gekloot...

• Topic Starter Topic Starter
niet om te k*tten, maar je zegt dat je niet weet of de inhoud primo is, waarop je vervolgens zegt dat je de UGL vertrouwd... voor de rest geen ervaring man, om er GEEN discusie van te maken, ik lees ook alleen maar goede dingen over het merk zelf, afentoe wat mindere, maar tot nu toe niet erg. kan het zijn dat je gewoon erg vocht aan zet door de test? en je eten? miss minder zout in t eten?

had haast heb het topic haasterig aangemaakt, misschien wat onduidelijk, ik bedoel eerder of de inhoud van primo over het algemeen ook echt primo is... zoals bij anavar.

Ik had denk ik hele lage verwachtingen van primo door wat ik veelal gelezen heb, en dat blijkt dus mee te vallen.

gr

Terug
Naar boven