MuscleMeat

Primobolan GS PIJNLIJK!!!

Ik heb gehoord dat de primo van GS een nogal dikke vloeistof moet zijn.

Je bent de eerste die ik erover hoor,Illest.

Hoeveel zet je per keer?

Heb vorig jaar september kuurtje primo GS gedaan.
Zag er heel aardig uit en niet goed opgelost...kan je vermijden door eventjes in kokend water te leggen.

Dat het pijn doet dat versta ik totaal niet, is volgens mijn ervaring pijnloos.µ
Weet niet of het de eerste maal is dat je spuit maar als je dit al pijnlijk vind spuit dan maar geen wateroplossingen.

Oftewel heb je verkeerd geprikt, het doet totaal GEEN zeer als je je bvb op je bed legt zodat je bilspier totaal ontspannen is.

grtz wimpy ;)

Lijkt me echt niks, injecteren in de bil. Ik zou het liever in de ontspannen quads doen. Maar loop je dan eigenlijk geen risico een ader te raken?

Ik had ook totaal geen last. ik denk dat het aan jezelf ligt

sanniejj zei:
Lijkt me echt niks, injecteren in de bil. Ik zou het liever in de ontspannen quads doen. Maar loop je dan eigenlijk geen risico een ader te raken?

Tuurlijk loop je kans een ader te raken maar dat kan in je kont ook hoor.

In de praktijk zal het niet snel gebeuren.

Ikzelf injecteer ook altijd in mn benen.

illest ben je begonnen dan met primo gs?.
ben wel benieuwd naar 't resultaat :lick: hehe

Idd....ff vial verwarmen helpt goed. Heb het met meerdere GS producten gedaan, geen last erna gehad.

sanniejj zei:
een ader raken maakt niet uit als je maar niet in je ader gaat spuiten :D
ik doe het ook altijd in mn been in mn reet loop ik gelijk 2 dagen mank :D

been is voor mij ook te pijnlijk.. had er een keer winstrolletje in geknald ;)

werd m ff niet..

pain is for the weak..

ik heb er nooit last van gehad dus je doe iets fout 1 dat je je spuit te snel leeg spuit 2 waneer je klaar ben met injectteren dan moet je je huid ongeveer 10 min masseren op de plek en 3 ik hoop dat je de echte primo heb want anders kan er goed kopen olie in je ampul zitten en die lost moelijk op in je lichaam

groetjes Michel

Bodychamp

bodychamp zei:
ik heb er nooit last van gehad dus je doe iets fout 1 dat je je spuit te snel leeg spuit 2 waneer je klaar ben met injectteren dan moet je je huid ongeveer 10 min masseren op de plek en 3 ik hoop dat je de echte primo heb want anders kan er goed kopen olie in je ampul zitten en die lost moelijk op in je lichaam

groetjes Michel

Bodychamp
.

lijkt me sterk dat die van gs nep is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik het zelf niet, kheb 3 vrienden die zelf niet durven(willen) ;) zetten. zijn er vorige week mee begonnen. heb de eerste keer 2ml gezet lekker chill.. maar de olie was inderdaad vrij dik. ze belden me de volgende dag meteen op dat ze niet konden lopen.. haha... :D

gister heb ik weer bij ze gezet, maar toen was de olie wat dunner (waarschijnlijk omdat het de eerste keer net met Mr. TPG van buiten kwam) heb nog niks van ze gehoord vandaag dus denk dat het wel oke is..

conclusie:

< 18*C PIJNLIJKE SHIT
> 18*C HEERLIJKE SHIT ;) mmmm

Ciao

ILLEST zei:
Ik gebruik het zelf niet, kheb 3 vrienden die zelf niet durven(willen) ;) zetten. zijn er vorige week mee begonnen. heb de eerste keer 2ml gezet lekker chill.. maar de olie was inderdaad vrij dik. ze belden me de volgende dag meteen op dat ze niet konden lopen.. haha... :D

gister heb ik weer bij ze gezet, maar toen was de olie wat dunner (waarschijnlijk omdat het de eerste keer net met Mr. TPG van buiten kwam) heb nog niks van ze gehoord vandaag dus denk dat het wel oke is..

conclusie:

< 18*C PIJNLIJKE SHIT
> 18*C HEERLIJKE SHIT ;) mmmm

Ciao

toch ben jij wel een goede vriend, het feit dat jij bij vrienden zet zegt al genoeg.
wat voor een schema houden jou vrienden aan?
xd

Die vriendjes van je moeten goed ontspannen, ik begrijp dat het voor de meesten geen natuurlijke houding is om met je broek naar beneden en met je kontje richting een andere gozer te staan, maar het scheelt wel.

In lig is beter, maar als je staat, zorg dat de gluteus waarin je spuit niet het standbeen is, dus ontspannen.

Enne, wat voor kuurtje doen ze?

Ciao,

Terug
Naar boven