hey bro's
waarom doet die Primobolan van GS zo'n ****ing pijn
??
orig. primo namelijk helemaal niet...
groeten
waarom doet die Primobolan van GS zo'n ****ing pijn
??
orig. primo namelijk helemaal niet...
groeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
??

sanniejj zei:Lijkt me echt niks, injecteren in de bil. Ik zou het liever in de ontspannen quads doen. Maar loop je dan eigenlijk geen risico een ader te raken?
een ader raken maakt niet uit als je maar niet in je ader gaat spuitensanniejj zei:Lijkt me echt niks, injecteren in de bil. Ik zou het liever in de ontspannen quads doen. Maar loop je dan eigenlijk geen risico een ader te raken?

klaas zei:

.bodychamp zei:ik heb er nooit last van gehad dus je doe iets fout 1 dat je je spuit te snel leeg spuit 2 waneer je klaar ben met injectteren dan moet je je huid ongeveer 10 min masseren op de plek en 3 ik hoop dat je de echte primo heb want anders kan er goed kopen olie in je ampul zitten en die lost moelijk op in je lichaam
groetjes Michel
Bodychamp
zetten. zijn er vorige week mee begonnen. heb de eerste keer 2ml gezet lekker chill.. maar de olie was inderdaad vrij dik. ze belden me de volgende dag meteen op dat ze niet konden lopen.. haha...
mmmmILLEST zei:Ik gebruik het zelf niet, kheb 3 vrienden die zelf niet durven(willen)zetten. zijn er vorige week mee begonnen. heb de eerste keer 2ml gezet lekker chill.. maar de olie was inderdaad vrij dik. ze belden me de volgende dag meteen op dat ze niet konden lopen.. haha...
![]()
gister heb ik weer bij ze gezet, maar toen was de olie wat dunner (waarschijnlijk omdat het de eerste keer net met Mr. TPG van buiten kwam) heb nog niks van ze gehoord vandaag dus denk dat het wel oke is..
conclusie:
< 18*C PIJNLIJKE SHIT
> 18*C HEERLIJKE SHITmmmm
Ciao