XXL Nutrition

Primobolan

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Een vriend van mij heeft de volgende kuur gedaan en had veel last van haaruitval

Test 250/Primo 400

Hij veronderstelt dat dit puur door de primo komt.
Is dat waar? is primo zo link voor de haargrens? ik dacht altijd dat primo zo mild was behalve bij doseringen van 1 gr in de week.

Nee ook bij primo op lagere doseringen hebben sommige last van haaruitval.

Kan met iedere AAS, zeker zodra je suprafysiologisch gaat doseren. Nu heeft primo niet de meest gunstige anabole : androgene ratio met als primaire metaboliet een met gereduceerde 3-keto groep, wat duidt op metabolisatie voornamelijk door 3a-HSD (waar spierweefsel rijk aan is).

FF serieus, hoeveel AAS en haarverlies topics heb je nu geopend HorusV? En heb je nu wel eens gekuurd of zit je nu al meer dan een jaar in dubio?

Had niet gezien wie de TS was :roflol:

:roflol:

BBManiak 2.0 :D

Horus moet gewoon nooit meer gaan kuren of een pruik kopen

• Topic Starter Topic Starter
Primo staat erom bekend dat het haaruitval verergert maar daarnaast is het ook niet bepaald mild voor je prostaat waar niet echt rekening mee wordt gehouden. Misschien gewoon primo op 200mg doseren en wat low test erbij Horus?

• Topic Starter Topic Starter
Primo staat erom bekend dat het haaruitval verergert maar daarnaast is het ook niet bepaald mild voor je prostaat waar niet echt rekening mee wordt gehouden. Misschien gewoon primo op 200mg doseren en wat low test erbij Horus?

Ja misschien wel.

De vorige keer had ik TestE 250 voor 10 weken en ik heb er 5 kg netto aan over gehouden zonder bijwerkingen

Terug
Naar boven