Fitness Seller

primobulan,sustinon wie weet er wat van

amersfoort

Novice
Waardering
0
Ik ben net begonnen met een kuur sustinon en primobulan

eerste week 1 op 1
tweede week 1 op 1
derde week 2 op 2
vierde week 3 sus 3 primo en 2ml deca

ik zit nu in me vierde week maar merk er nog vrij weinnig van het is mijn eerste kuur weet iemand er misschien nog meer van hoe lang het op genomen word enz.

Was mss wat handiger geweest als je hier zelf op kon antwoorden voor je begon met n kuur.

Met 1 sust neem ik aan dat je 250 mg bedoeld, primo heb ik geen voldoende kennis van, laat staan ervaring dus dat laat ik aan n ander over.

Anywayzz....voor de sust moet je hier zijn.

Voor de primo: hier

amersfoort zei:
Ik ben net begonnen met een kuur sustinon en primobulan

eerste week 1 op 1
tweede week 1 op 1
derde week 2 op 2
vierde week 3 sus 3 primo en 2ml deca

ik zit nu in me vierde week maar merk er nog vrij weinnig van het is mijn eerste kuur weet iemand er misschien nog meer van hoe lang het op genomen word enz.

DUS JIJ DOET DIT:

week1-2: 250mg sus
week 3: 500mg sus
week 4: 750mg sus
week1-2: 100mg primo
week 3: 200mg primo
week 4: 300mg primo
week 4: 400mg deca

dit lijkt toch nergens op....

EERSTE POST ???

eerste kuur?

dit had beter geweest hoor:

week 1-10: 250mg sus
week 1-10: 200mg deca

aangezien je de spullen toch al had...

en heb je ook aan een nakuur gedacht???

groetjes,
stiff

Zeker de Primobulan en sustinon van Schoring of Orgenun.

Nee, dan ga je er zeker niets van merken.

hier klopt iets ni, niemand maakt zo'n fouten in één zin en dat tezamen met de getoonde kuur, slaagt nergens op
stick with dutchbodybuilding voor enkele maanden, lees en leer er zal een nieuwe wereld voor je opengaan
groeten

azer zei:
hier klopt iets ni, niemand maakt zo'n fouten in één zin en dat tezamen met de getoonde kuur, slaagt nergens op
stick with dutchbodybuilding voor enkele maanden, lees en leer er zal een nieuwe wereld voor je opengaan
groeten

waarom zou dit niet kloppen?

er zijn tal van mensen die er alleen over praten met vrienden op de sportschool en het dan per ongeluk typen zoals ze uitspreken als ze het voor de eerste keer moeten typen.

newbie...

er zijn tal van mensen die er alleen over praten met vrienden op de sportschool en het dan per ongeluk typen zoals ze uitspreken als ze het voor de eerste keer moeten typen.

Hij zegt al bezig te zijn met zn kuur.

Het lijkt me dat ie dan de verpakkingen en minstens de ampullen ook thuis heeft liggen.

Ook daar staat dan gewoon de juiste naam op hoor.

maar het maakt inderdaad voor de vraag niet uit.

Echter mag je je afvragen dat als iemand de namen van de medicijnen die hij in zich stopt niet eens kan spellen, of die persoon dan wel zo wijs bezig is.

idd fer, hij heeft de verpakking al liggen, en alvorens een vraag te stellen kan men tevens een kleine opzoeking doen maar met die namen zal het idd niets geven, zou amersfoort dan echt niks in de mot gehad hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mensen ik vraag om advies
ik maak idd een fout met de benaming van de ampulle.
maar de meeste weten wat ik er mee bedoel toch
en ik vraag om adviezen niet om afkraking van me schrijfwijze
bedankt voor mensen die me een goed advies kunnen geven en voor hun die alleen maar op het forum mensen lopen aftekraken omdat ze het zo goed weten waar blijft jullie goede raad...
of hebben jullie alles al vanaf je geboorte mee gekregen en zijn jullie nooit een beginner geweest :)...
ik plaats een onderwerp voor reacties over de kuur slechte of goeie waar ik wat van kan leren.
niet voor reacties over mijn schrijfwijze dit is toch geen literatuur forum ;)

Komop Amersfoort. Aan het ontwerp van de kuur laat je zien dat je je niet erg in de materie hebt verdiept. Ook het feit dat je er dan ook ook al mee begonnen bent en dan pas vragen gaat stellen slaat nergens op. Onderbouw eens waarom je je kuur eindigt met deca? Hoe zit je PCT in elkaar? Weet je uberhaubt wel zeker dat je spullen echt zijn? etc etc. Dit is echt zonde van je geld en veel belangrijker nog, je lijf.

Paleo

amersfoort zei:
of hebben jullie alles al vanaf je geboorte mee gekregen en zijn jullie nooit een beginner geweest :)...
Daar heeft onze sustinun vriend een punt, iedereen is een beginner geweest….
En de meesten weten nu wat meer doordat ze alles hebben gelezen wat er te lezen viel EN doordat anderen ze goede info gaven.

Ten eerste sustanon en primobolan hebben meestal wel een week of 2 a 3 nodig voordat je echt resultaat ziet.

Ten tweede, zorg ervoor dat je genoeg eet. Zorg voor voldoende eiwit, minimaal 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht (hoewel 2 tot 3 gram met zo’n kuur nog beter is). Dus eet voldoene en houdt je eiwitinname hoog. Zonder goede voeding geen spiergroei.

Ten derde zorg voor een nakuur. Anabolen steroïden (afgekort als a.s.) verstoren je hormoonhuishouding gigantisch. Als je stopt met de toediening van hormonen van buitenaf dan moet je zorgen dat je eien productie weer op gang komt en je moet zorgen dat een aantal negatieve bijproducten die zijn ontstaan tijdens de kuur (zoals een overschot aan vrouwelijk hormoon bijvoorbeeld) hun werk niet kunnen doen.
Goede nakuur middelen die je sowieso in huis moet halen zijn Nolvadex en Clomid. Doe maar eens een search op deze site, info genoeg over deze 2 noodzakelijke producten.

Ten vierde, de kuur zelf. Die slaat nergens op. Het lijkt er namelijk op dat je kuur maar 4 weken duurt? 10 weken is een betere tijdsduur voor de middelen die jij gebruikt.
De gangbare doseringen van de middelen en de omschrijving van de producten staan hier:
[Link niet meer beschikbaar]
of hier:
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
lees en leer.

Succes dude.

Terug
Naar boven