XXL Nutrition

Printertje

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Net even door de tweakers pricewatch heen getrokken. Maar omdat ik zo goed als niets verstand heb van printertjes zegt het me te weinig.

Ben eigenlijk opzoek naar het volgende:

Simpel printertje. Aansluiting middels Usb. Merk maakt me weinig uit. Klein compact. Gewoon voeding. Simpel en makkelijk. Ik druk er alleen documenten mee af. Weinig tot geen dikke kleur dingen.

Is er nog iets makkelijks of goedkoops tav inkt wat er in moet. zo; cardridge?

Anyway; ''much bang, less buck''.

Iemand opties voor een 15-30 euro's?

Laatst bewerkt:
Als je alleen tekst afdrukt dan moet je een samsung ml1630 laser kopen kost iets meer maar ziet er wel leuk uit en het printen is very cheap.
Het voordeel aan deze printer is dat er ook namaak cardridges van 123inkt.nl in passen

kalkeerpapier en een potlood :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Dank je Fable. Ik heb je samsung tip gekeken maar 100-130 euro's is me echt te duur.

Ik heb echt geen reet verstand van printers. Wat ik wel weet is dat ik het idd. simpel, makkelijk en cheap wil behouden. Ik heb geen kleurencardridges nodig. Dat laat ik voor wat het is. Alleen zwart wit.

Wat kosten die dingen? Gewoon inkt voor de printer zeg maar en die heten cardridges?

En denk een behoorlijke tijd te doen met die zwart cardridge.

Ook ben ik erachter dat het 35 euro werk of meer wordt.

39 euro's is toch al wat mogelijk is volgens tweakers.

Jaccis, als je geen geld hebt moet je geen printertje willen kopen. Juist die goedkope pokkeprintertjes van 40 tientjes kosten een vermogen aan inkt, echt zuinige koppen hebben die printers namelijk niet. Inktsproeiers tot en met.

Geen HP.

Terug
Naar boven