AndroidHealthClinic

Prison Break kanaal 2 België

Ik moet hem nog zien, heb em opgenomen. Alles gaat weer zowat beginnen, matroesjkas, prison break,..

Komt er nog een 4e seizoen :roflol: Waarom moeten ze het ook altijd zo uitmelken, stop toch wanneer het nog goed is :(

Vondt het trouwens zalig dat Sarah nog leeft :cool:

ik vind het ook goed!
Zeker nu ze achter Scylla aan het zoeken zijn !

Vondt het trouwens zalig dat Sarah nog leeft :cool:

:roflol: Is echt schandalig dat die weer tot leven gekomen is, was totaal niet gepland in seizoen 3 ofzo.. Ik vind Prison Break imo ook overrated, en eigenlijk totaal niet spannend ofzo, gewoon leuk om naar te kijken, meer niet. Ik vind persoonlijk Lost kwalitatiever.

in het begin was ik hevig fan, maar nu vind ik het ferm uitgemolken. Ik doe niet eens de moeite meer om te kijken.

Ik vind seizoen 4 beter dan seizoen 3 en ben elke week dus ook weer blij als het dinsdag is. Usenet aan pleuren en downloaden maar :cool:

Morgen aflevering 7 binnen slurpen :)

ik keek seizoen 1 voor de tattoo, en nu dat ze weg is in de 4...

serieuze afknapper, daar draait de hele serie om :s

• Topic Starter Topic Starter
ik keek seizoen 1 voor de tattoo, en nu dat ze weg is in de 4...

serieuze afknapper, daar draait de hele serie om :s

daar draait het sinds seizoen 3 al lang niet meer om, dat zou pas overdreven zijn, in het eerste seizoen al op voorhand gaan plannen dat hij in sona zal zitten en derna de company gaat neerhalen (wat hij int begin nog niet eens kende):roflol:

:roflol: Is echt schandalig dat die weer tot leven gekomen is, was totaal niet gepland in seizoen 3 ofzo.. Ik vind Prison Break imo ook overrated, en eigenlijk totaal niet spannend ofzo, gewoon leuk om naar te kijken, meer niet. Ik vind persoonlijk Lost kwalitatiever.

Is ze dood geweest dan? ???

Prison Break seizoen 4
sinds 30.11 geen aflevering meer
weet iemand hier meer van ???

Jup is winterstop, nu zijn het 2 afleveringen van HOUSE M.D. in de plek, wat zeker goed is.

• Topic Starter Topic Starter
is wel stom hoe ze het nu uitzenden, beter ineens vanaf maart 2 afleveringen per week

Terug
Naar boven