XXL Nutrition

Probleempje dvd speler

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Mijn dvd speler (panasonic SA-HT80), alweer zo'n 5 jaar oud, pakt sommige originele dvd's niet meer die het voorheen wel deden. Hij geeft dan een melding 'Disc not supported, please insert a different disc'.

Ik denk zelf dat de lens gereinigd moet worden. Omdat ik geen tijd en geen zin heb om dat ding open te schroeven dacht ik aan van die reinigings discs. Iets als: http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/2484

Iemand ervaring met zulke producten?

Laatst bewerkt:
Ik heb dat ooit es geprobeerd voor m'n CD-speler, zo'n cleaner. Bij mij was het een cd-tje met een soort van borsteltjes erop die het zogenaamd schoon zouden moeten maken. Werkte dus voor geen meter. Het stof wordt alleen verder verspreid in de tray zelf. Ik beveel het niet aan. Denk dat je beter af ben als je hem open maakt/laat maken.

tegenwoordig koop je al een nieuwe voor 40eu , kan je betr doen laten maken das vaak net zo of zelfs duurder en die reinigingsetjes ik weet het niet hoor , gewoon nieuwe kopen en die ouwe op marktplaats zetten;)

• Topic Starter Topic Starter
JAXX zei:
tegenwoordig koop je al een nieuwe voor 40eu , kan je betr doen laten maken das vaak net zo of zelfs duurder en die reinigingsetjes ik weet het niet hoor , gewoon nieuwe kopen en die ouwe op marktplaats zetten;)

Het is een dvd speler met versterker ingebouwd, zo'n home cinema set. Bovendien heeft ie een 5 dvd wisselaar waar ik best vaak gebruik van maak. Als ik alles nieuw zou moeten halen ben ik weer honderden euro's kwijt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven