XXL Nutrition

problemen draadloos netwerk

j2thes

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
55
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
zitten hier genoeg 'pc-nerds' dacht ik dus hopelijk zijn er mensen die mij kunnen helpen

ik heb 1 pc die slechts enkele minuten online kan zijn en dan v het draadloos netwerk afgegooid wordt..
als dit gebeurt, is gelijk het hele draadloos netwerk plat...dus ook voor de overige pc's
wanneer deze pc niet aanstaat is er geen enkel probleem...hoe los je dit op??

Geen draadloos internet gebruiken op die pc. Problem solved topic kan dicht.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Dat was waarschijnlijk de snelste reactie EVAR....

• Topic Starter Topic Starter
Geen draadloos internet gebruiken op die pc. Problem solved topic kan dicht.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Dat was waarschijnlijk de snelste reactie EVAR....
ik vond t makkelijk om pc te zeggen maar het gaat dus voor alle duidelijkheid om een laptop en om daarvoor nou continu op 1 positie vast te moeten zitten??

ik vond t makkelijk om pc te zeggen maar het gaat dus voor alle duidelijkheid om een laptop en om daarvoor nou continu op 1 positie vast te moeten zitten??

Ik had een tijd dat me laptop zich verbond met draadloos internet maar ik niet gebruik kon maken van internet. Probeer je draadloze netwerkkaart driver te updaten, dat hielp bij mij (vermoed ik). Na een clean instal van windows en de nodige updates deed mijn draadloos internet het wel.

Terug
Naar boven