Fitness Seller

Problemen met muis

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb vandaag mijn pc uit elkaar gehaald om hem te stofzuigen en toen heb ik dus alle stekkers eruit gehaald inclusief de kabel van mijn muis. Ik probeerde na het schoonmaken de muis erin te doen en ik wou toen inloggen op mijn pc maar mijn muis deed helemaal niks. Toen heb ik een andere muis gepakt waarvan ik zeker weet dat hij het doet en die doet het ook niet. Ik kan nu dus niet inloggen op mijn pc.

weet iemand wat ik kan/moet doen?

EDIT: nu doen mijn USB poorten het helemaal niet meer, mijn toetsenbord doet het ook niet meer.

Laatst bewerkt:
Je hebt hem gewoon gemold :o
Niks kapot gegaan bij de USB poorten?

Ik denk dat je iets op het bord geraakt heb wat de USB poorten aanstuurt,
das geen goed nieuws :(

Kijk FF goed naar het bord , ik waarschuw mensen ook altijd om extra voorzichtig te zijn met een stofzuiger !!
over wat voor een moederbord hebben we het eigenlijk ?

Een oud moederbord is veel gevoeliger voor statische elektriciteit !

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Er zijn usb poorten aan de achterkant en aan de voorkant. Beide doen het niet. Is er een andere mannier om een muis en toetsenbord aan te sluiten?:S

Ik heb met de stofzuiger niks aan geraakt in de pc. Het is wel een pc van een jaar of 5 oud.

Laatst bewerkt:
Er zijn usb poorten aan de achterkant en aan de voorkant. Beide doen het niet. Is er een andere mannier om een muis en toetsenbord aan te sluiten?:S
Ps2 ....

ps2.jpg

• Topic Starter Topic Starter
haal het batterijtje even uit het moederbord.. daarmee reset je de bios

is zowat je laatste optie vrees ik als je muis & toetsenbord niet werken

of je moest zo een ps2 convertertje hebben

Laatst bewerkt:
of zn moederbord is kapot en dan kan je er niks meer mee

Je hebt waarschijnlijk de USB-Stekkers onderaan het moederbord geraakt met de mond van je stofzuiger. Dit zijn hele kleine stekkertjes onderaan je moederbord. Kijk daar ff naar zou ik zegge :P

wat doe je nou met een stofzuiger in je pc lol

Terug
Naar boven