XXL Nutrition

problemen met trenbolone

pink

Novice
Waardering
0
Ik ben nu 2 weken bezig met mijn kuurtje, 500 mg test en 400mg tren.
Nou kreeg ik na 1 week al een beetje last van gevoelige tepels.
Ik heb altijd nolvadex in huis omdat ik er nogal gevoelig voor ben,
maar nou bleek dat je bij tren geen nolvadex moet nemen maar femera.
De test kan het niet zijn want dat heb ik al vaker gedaan en tren is voor de eerste keer.
Nou ben ik bij iedereen langsgegaan die wat voor me kon betekenen maar
daar konden ze allemaal niet aan komen.
Het word nu steeds erger, je zou zeggen eigen schuld moet je je maar beter inlezen, maar daar is het nu te laat voor.
Wat kan ik er nu nog aan doen? Alle hulp is welkom.

Sowieso de nolvadex nemen. Ik heb de verhalen de laatste tijd ook gelezen over dat je met Trenbolone iets anders moet nemen dan bij een andere aas, maar imo is dat gewoon bullshit. Heb een maatje die heel erg gevoelig is voor gyno en ook veel trenbolone zet en er dus nolvadex bij vreet, en het verdwijnt gewoon. Du smocht je nolvadex hebben, 20mg eerste week, 10mg tweede week en kijk dan eens hoe het aanvoelt.

Sowieso de nolvadex nemen. Ik heb de verhalen de laatste tijd ook gelezen over dat je met Trenbolone iets anders moet nemen dan bij een andere aas, maar imo is dat gewoon bullshit. Heb een maatje die heel erg gevoelig is voor gyno en ook veel trenbolone zet en er dus nolvadex bij vreet, en het verdwijnt gewoon. Du smocht je nolvadex hebben, 20mg eerste week, 10mg tweede week en kijk dan eens hoe het aanvoelt.

Het is eerder bullshit wat jij nu zegt. Gyno door Tren wordt niet veroorzaakt door oestrogenen, dus nolvadex gaat niet veel doen. Heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt. 2 Weken nolvadex gebruikt maar hielp niks. Toen op aanraden en veel lezen overgegaan op Femara (Letro) en het ging weg.

Het is eerder bullshit wat jij nu zegt. Gyno door Trenbolone wordt niet veroorzaakt door oestrogenen, dus nolvadex gaat niet veel doen. Heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt. 2 Weken nolvadex gebruikt maar hielp niks. Toen op aanraden en veel lezen overgegaan op Femara (Letro) en het ging weg.

Mja, bullshit of niet, ik zie in mijn omgeving dat het wel werkt. Femara is jaren onbekend geweest op dit forum, er begint iemand wat te brabbelen en ole, de horde papagaaien staan weer klaar. Voordat iemand femara roepte deed iedereen met nolvadex en werkte het ook.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11715139

Ik denk dat het per persoon verschilt.

Mja, bullshit of niet, ik zie in mijn omgeving dat het wel werkt. Femara is jaren onbekend geweest op dit forum, er begint iemand wat te brabbelen en ole, de horde papagaaien staan weer klaar. Voordat iemand femara roepte deed iedereen met nolvadex en werkte het ook.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11715139

De horde papegaaien? :rolleyes:
Ik zeg wat voor mij werkt....en wat tevens voor veel jongens werkt die ik ken. Gyno door Tren is voor 95% prolactine gerelateerd, en nolvadex gaat daar niks tegen doen.
Ontwikkelingen gaan ook steeds door...tis maar dat je het weet.

De horde papegaaien? :rolleyes:
Ik zeg wat voor mij werkt....en wat tevens voor veel jongens werkt die ik ken. Gyno door Trenbolone is voor 95% prolactine gerelateerd, en nolvadex gaat daar niks tegen doen.
Ontwikkelingen gaan ook steeds door...tis maar dat je het weet.

Je zegt eerst wat het voor jou doet en daarna zeg je doodsimpel dat het niks doet bij anderen. Wat is dat voor bullshit? Het werkt wel bij anderen. Bij jou schijnbaar niet, maar ga dan niet voor anderen staan praten.

• Topic Starter Topic Starter
nou heb ik ook nog wat proviron liggen is dat misschien wat?

bromocriptine helpt tegen (alleen tegen) 19 nor gyno

Kan je nu niet lezen Yzord?? Het kan best dat die kerel waar jij het over hebt bij die kleine hoeveelheid hoort waarbij nolvadex wel werkt. Maar in 95% van de gevallen doet het niks.

What can be done about fina gyno?
The progesterone related gyno can be cured most of the time with 1 gram of vitex taken every day until the gyno symptoms disappears. Bromocriptine at 2.5/day split 1.25 in the morning and in the evening will inhibit prolactin.
Bromocriptine is to prolactin as arimidex is to estrogen
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je nu niet lezen Yzord?? Het kan best dat die kerel waar jij het over hebt bij die kleine hoeveelheid hoort waarbij nolvadex wel werkt. Maar in 95% van de gevallen doet het niks.

Eerst zeg je dat je je bevindingen post op basis van je eigen ervaringen om vervolgens te zeggen dat nolva bij niemand gaat werken. Vervolgens zeg je ineens dat er WEL een kleine kans bestaat dat het wel werkt.

Nu vraag ik me serieus af, snap je het zelf nog wel? Als het bij jou niet heeft gewerkt, hoe kom je er dan bij dat het bij een ander niet werkt? Zijn we allemaal ineens cadeaus van god? En heb je een wetenschappelijke onderbouwing van je tren/nolva theorie?

Want we kunnen allemaal wel wat roepen natuurlijk en op je strepen blijven staan, maar feit is dat ik dus wel mensen ken waarbij nolva werkt. En het werd ook al enige jaren hier geadviseerd en ineens roept iemand Femara en alle studies en ervaringen blijken o,o waarde te hebben, dan alleen het woord van jou. Mja...simpel optelsom doet wonderen en dat is dat ik voor de ervaringen en studies ga.

Yzord, gift from god jullie geven toch beide niet op, laat het maar zo. Pink probeer zoals Krieltje zegt bromo te regelen, misschien nu nog wat t3 nemen.

Ik geef het wel op, want op het nazoeken van fina gyno kom ik idd bepaalde uitspraken tegen dat Nolva niet zou werken, alhoewel een andere anabolic site zegt dat nolva er wel bijgenomen moet worden. dus de kern van waarheid zit er wel in. Is mij alleen niet bekend. Dan zal de gyno van maten van me wel van een stack aas komen ipv tren.

Eerst zeg je dat je je bevindingen post op basis van je eigen ervaringen om vervolgens te zeggen dat nolvadex bij niemand gaat werken. Vervolgens zeg je ineens dat er WEL een kleine kans bestaat dat het wel werkt.

Nu vraag ik me serieus af, snap je het zelf nog wel? Als het bij jou niet heeft gewerkt, hoe kom je er dan bij dat het bij een ander niet werkt? Zijn we allemaal ineens cadeaus van god? En heb je een wetenschappelijke onderbouwing van je Trenbolone/nolvadex theorie?

Want we kunnen allemaal wel wat roepen natuurlijk en op je strepen blijven staan, maar feit is dat ik dus wel mensen ken waarbij nolvadex werkt. En het werd ook al enige jaren hier geadviseerd en ineens roept iemand Femara en alle studies en ervaringen blijken o,o waarde te hebben, dan alleen het woord van jou. Mja...simpel optelsom doet wonderen en dat is dat ik voor de ervaringen en studies ga.

Komop Yzord...lees nu eens wat beter en ga niet dingen lopen te verkondigen die ik helemaal niet gezegd heb. Ik zal het even citeren: ''Gyno door Trenbolone is voor 95% prolactine gerelateerd, en nolvadex gaat daar niks tegen doen.''
Ik zeg dus dat het in 95% van de gevallen niet werkt, maar er bestaat best een kans dat jou maat bij die kleine hoeveelheid hoort waarbij het WEL werkt. Ik snap mezelf dus nog heel goed.

Je hebt nu idd wat beter gelezen. Ik heb ook veel gelezen op forums zoals getbig, bb.com etc etc. Daar vind ik overal terug dat SERM's zoals Nolvadex gyno door Tren zelfs erger kunnen maken. Enigste wat in de meeste gevallen helpt is een AI.

Ik geef het wel op, want op het nazoeken van fina gyno kom ik idd bepaalde uitspraken tegen dat nolvadex niet zou werken, alhoewel een andere anabolic site zegt dat nolvadex er wel bijgenomen moet worden. dus de kern van waarheid zit er wel in. Is mij alleen niet bekend. Dan zal de gyno van maten van me wel van een stack aas komen ipv Trenbolone.

Het is wel zo dat je van alleen Trenbolone geen gyno gaat krijgen. Volgens veel dingen die ik heb gelezen heeft het oestrogeen nodig om te groeien. Vandaar misschien de reden dat je er ook nolvadex bij moet pakken om ook de oestrogenen te drukken. Maar dit weet ik niet zeker.

Het is wel zo dat je van alleen Trenbolone geen gyno gaat krijgen. Volgens veel dingen die ik heb gelezen heeft het oestrogeen nodig om te groeien. Vandaar misschien de reden dat je er ook nolvadex bij moet pakken om ook de oestrogenen te drukken. Maar dit weet ik niet zeker.

Juist, prolactine alleen geeft geen gyno, er moet oestrogeen bij zijn. Maar met test+tren heb je dus beide.
Tegen tren gyno letro of bromo.

Terug
Naar boven