MuscleMeat

problemen met Windows LiveOneCare & Defender

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
wie heeft er nog meer problemen met Windows LiveOneCare en Windows Defender?

de eerste maanden draaien ze prima, maar nu de trial voorbij is bezorgt het me alleen geheugen van 90 mb wat niks doet, behalve irritatie zoals traagheid enz.!

hoe krijg ik deze progs er weer af; misschien Windows in Save -mode opstarten en vervolgens verwijderen, daarna register schoonmaken?

KARMA voor daadwerkelijke hulp!

:cool:

defender kan je toch gewoon bij sofware verwijderen

inderdaad, bij configuratiescherm en dan software uninstall en daar moet dat normaal in die lijst staan.

Was dat nu zo moeilijk, klussie?! Ik dacht trouwens, dat Antillianen wel blij zouden zijn met een beetje traagheid of had je juist een Antilliaanse versie, omdat het alles zo traag maakte???;) :D

• Topic Starter Topic Starter
bij configuratie en software komt de lijst niet verder dan de letter a
???

thnx anyway!

ik heb in windows safe mode, de prog ge-renamed, en de belangrijkste dll verwijderd.......

hopenlijk lukt t zo!

waar blijft mijn karma klusmier :treuren:

volgende keer advanced uninstaller pro 2007 proberen? werkt over het algemeen aardig goed

Ik krijg steeds meer vertrouwen in Microsoft. Ze doen steeds meer voor de veiligheid van hun gebruikers. Dit is maar weer het bewijs, want, Antillianen zijn niet te vertrouwen. Dus blocken die zooi :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg steeds meer vertrouwen in Microsoft. Ze doen steeds meer voor de veiligheid van hun gebruikers. Dit is maar weer het bewijs, want, Antillianen zijn niet te vertrouwen. Dus blocken die zooi :D

maar ze geven wel lekker veel KARMA!!
:D

Terug
Naar boven