AndroidHealthClinic

Problemen met zien van youtube filmpjes

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
Sinds kort heb ik een probleempje met het zien van youtube filmpjes op deze site. Ze laden wel en dan kan ik ze zien maar ik kan niet terug of vooruitspoelen, terwijl ik dit op de site van youtube wel kan.
Als het filmpje is afgelopen dan moet ik eerst van pagina verwisselen voordat ik het filmpje ook weer kan starten.
:dunno:

adobe flash player opnieuw installeren?

Zou kunnen. Wij hebben die technologie niet helemaal in handen en kunnen dus niet een perfecte kloon maken van deze players in posts. Het is op zich al een hele kunst om ze uberhaupt inline te doen afspelen in de posts.

Ik geloof niet dat de oorzaak van dit probleem bij DBB ligt, ik merk deze zelfde 'bug' namelijk ook bij embedded YouTube filmpjes op andere websites.

Waarschijnlijk zit het probleem hem dus in de player, heeft YouTube deze onlangs geupdate ofzo? Er was een week of 2 geleden ook een FireFox update, kan ook dat hier het probleem zit - heb nooit getest met andere browsers...

Indeed ligt niet aan DBB, voorheen deden de filmpjes het altijd wel hier op DBB sinds kort
hebben ze een ander soort player daar.

Merkte ik ook, irritant, maar komt niet door DBB.

Zelfde. Heb het tot nu toe alleen nog maar op DBB.

Is best wel irritant maar ik denk niet dat DBB er wat aan kan doen.

Terug
Naar boven