Fitness Seller

problemen toetsenbord!!!

Ano_1982_9

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Help AUB!!

Ik heb een notebook en af en toe met typen 'pakt' hij niet alle toetsen. Het gaat hier om de toetsen: e - w - t - i - o en nog een paar. Opnieuw opstarten helpt niet altijd. Vind dit echt heel vaag, maar na een tijdje is het ook weer weg en pakt hij wel weer alle toetsen.

Het rare is dat mijn vriendin hetzelfde heeft met haar notebook. Met name als Windows Vista automatisch begint te updaten en downloaden.

Ligt dit nu aan het downloaden? Dat de computer teveel moet laden en daarom de toetsen niet snel genoeg kan inladen? Of een software probleem?

Please help!

Dat is lastig want dan kan je het woord eiwit niet typen :D

ik weet niet hoe het komt, suc6 ermee!

ff naar de winkel ???

• Topic Starter Topic Starter

mja, de winkel (office centre) kan imo niet veel meer doen. Heb deze notebook zowiezo al minstens 6 jaar dus kan weinig claimen..

Dacht zelf eerder aan een software probleem. Misschien één of ander programma-tje wat tegenwerkt..

Mmmm toen je eerder een andere versie van Windows er op had zitten had je dit probleem niet??

Als je het toen ook had:
- Omdat het zo specifiek alleen die toetsen lijkt het me haast nog meer een probleem dat er gewoon viezigheid in de toetsen zit ...

Als je het toen niet had:
- Windows Vista is wat dat aangaat kwa drivers een heel zinnig OS.. Standaard drivers werken meestal wel maar af en toe ook niet .. Kan best zijn dat je dus voor je notebook een Windows Vista Ready keybaord driver moet hebben.

Terug
Naar boven