MuscleMeat

PROBLEMS met PC

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Na ****ing 3maanden offline te zijn geweest door gezeik met mn laptop ben ik er dan weer. Ik heb echter jullie hulp nodig:o

Mijn laptop(vista) die net 3maanden oud is, had plotseling toen Dildo even ging pissen het beruchte zwarte scherm waarin je alleen je muis ziet en kunt bewegen. Na de HP tech support te hebben gebeld bleekl dat mijn HD kapot was, en ik heb EINDELIJK een nieuwe, en alles opnieuw geinstalleerd.

Echter een andere pc(XP) hier in huis die dus op hetzelfde netwerk zit bleek vol te zitten met Trojanhorses, toen ik een anti virusprogram wou draaien, ging die pc opeens uit en nu is ook daar het beruchte zwarte scherm.

Nu mijn eerste vraag, dit heeft dus met een virus te maken maar hoe kan ik dit oplossen terwijl ik niet eens meer mn opstartscherm zie:(

Door al dit ****ing gezeik heeft dildo ook besloten over te stappen naar een Linux van ubuntu, iemand die hier wat nuttigs over kan zeggen, ondanks dat windows klote is, is het eng om die overstap te maken:o

Snelle replies zou fijn zijn want zit hier op de wireless van de public library lol

Greetz,CD

Na ****ing 3maanden offline te zijn geweest door gezeik met mn laptop ben ik er dan weer. Ik heb echter jullie hulp nodig:o

Mijn laptop(vista) die net 3maanden oud is, had plotseling toen Dildo even ging pissen het beruchte zwarte scherm waarin je alleen je muis ziet en kunt bewegen. Na de HP tech support te hebben gebeld bleekl dat mijn HD kapot was, en ik heb EINDELIJK een nieuwe, en alles opnieuw geinstalleerd.

Echter een andere pc(XP) hier in huis die dus op hetzelfde netwerk zit bleek vol te zitten met Trojanhorses, toen ik een anti virusprogram wou draaien, ging die pc opeens uit en nu is ook daar het beruchte zwarte scherm.

Nu mijn eerste vraag, dit heeft dus met een virus te maken maar hoe kan ik dit oplossen terwijl ik niet eens meer mn opstartscherm zie:(

Door al dit ****ing gezeik heeft dildo ook besloten over te stappen naar een Linux van ubuntu, iemand die hier wat nuttigs over kan zeggen, ondanks dat windows klote is, is het eng om die overstap te maken:o

Snelle replies zou fijn zijn want zit hier op de wireless van de public library lol

Greetz,CD

Windows cd in je PC, computer opnieuw opstarten, en dan alle patities verwijderen (formatteren) en windows opnieuw installeren. (lijkt mij beste oplossing, dan ben je dus wel alles kwijt)

Edit: soms moet je nog in de bios (pc opstarten en direct op DEL blijven rammen) bij "BOOT" options de cd drive bovenaan plaatsen.

Linux raad ik niet aan.

Je kan je schijf formatteren en Windows er op nieuw opzetten. Resultaat is dan wel dat je je bestanden kwijt bent. Maar voordat je over gaat naar die stap zou ik eerst wat dingen checken. Kan je wel opstarten in veilige modus (f8 drukken tijdens het opstarten, dan kom je in het boot-menu)? Als je dat wel kan, kan je misschien in veilige modus je belangrijke data veilig kunnen stellen en daarna Windows XP er opnieuw op zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ja het is dus hetzelfde gezeik als bij mijn eigen laptop:( allemaal door een paar k*t virussen waarschijnlijk.

Ik moet nu gaan maar thanks voor de snelle replies;) karma on the wayyy

Terug
Naar boven