XXL Nutrition

processen uitschakelen?

Ik weet dat als je bij "Uitvoeren > msconfig" doet dat je daar kan kiezen wat er sowieso bij het opstarten van je pc al niet meer word opgestart ;) scheelt ook weer wat in snelheid van je pc :)

Processen van alle gebruikers een keer indrukken, dan krijg je nog wat meer te zien.

Ik weet dat als je bij "Uitvoeren > msconfig" doet dat je daar kan kiezen wat er sowieso bij het opstarten van je pc al niet meer word opgestart ;) scheelt ook weer wat in snelheid van je pc :)

Ook, maar als je in je bestand service gaat kijken. Kan je bepalen wat er automatisch of met de hand of helemaal niet wordt opgestart.

• Topic Starter Topic Starter
het is geen xp,tis vista...

Rechts klikken op het icoon van Deze computer ... en kies dan beheren ....

Voila een MMC op je scherm met alle vitale functies.
Klik in de linkerbalk op services en rechts worden alle services weergegeven die er draaien en aanwezig zijn in het systeem.

Door van een service de eigenschappen te vragen kun je er van alles aan veranderen, de opstartmanier, enzovoort.. je kunt de service hier ook uit schakelen.

• Topic Starter Topic Starter
Rechts klikken op het icoon van Deze computer ... en kies dan beheren ....

Voila een MMC op je scherm met alle vitale functies.
Klik in de linkerbalk op services en rechts worden alle services weergegeven die er draaien en aanwezig zijn in het systeem.

Door van een service de eigenschappen te vragen kun je er van alles aan veranderen, de opstartmanier, enzovoort.. je kunt de service hier ook uit schakelen.

en kan ik niks verkeerd doen?

Wow, dat klink interessant, zit vaker te kijken naar de lijst met onderdelen die allemaal meedraaien en had die vraag ook al.

Terug
Naar boven