Fitness Seller

Prodigy Stanozolol

elarmasecreta

Cool Novice
Waardering
2
Ik heb verder nog geen foto's kunnen vinden van (echte) Prodigy Stanozolol, dus post ik hier maar de foto's.
Op de ene kant van de tabletjes staat DB en op de andere kant 10.
Ik vind die DB er op vreemd aangezien dit geen verband houd met de naam Prodigy, en lijkt me eerder iets voor British Dragon (correct me if I'm wrong). Graag de foto's te beoordelen en gelieve een reactie te plaatsen.
Bij voorbaat dank!

IMAG0066.jpg

IMAG0067.jpg

IMAG0068.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn niet van british dispensary. Die zijn ovaal en zowieso 5mg. Dan nog je moet echt debiel zijn om zo'n epic label product te gaan re-bottlen. Instant gear/value downgrade.

---------- Toegevoegd om 02:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:22 ----------

zijn niet van british dispensary. Die zijn ovaal en zowieso 5mg. Dan nog je moet echt debiel zijn om zo'n epic label product te gaan re-bottlen. Instant gear/value downgrade.

las verkeer. british dragon had je neergezet. Horen die niet geel te zijn.

Ik heb al meer UG labs gezien waarvan de Winstrol potjes deze tabletten bevatten. Ik heb ze ook gehad en ik was er tevreden over.

deze zijn van british dragon, zien dr wel hetzelfde uit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt voor jullie reacties. Dus dit is gebruikelijl en hoef me verder geen zorgen te maken?

In 1e oogopslag ja. Kijk is goed naar de afwerking van de kantjes, opdruk etc..

TS, graag pic in "gewoon" licht. Lastig te onderscheiden zo.

Ik bedoelde de opdruk, de kanten en druk van die van de ts zijn veel scherper en mooier gedrukt

Lol, prodigy koopt zn pillen bij BD, jammer dat je een pil niet kan re-branden :-)

echt nep

dingen zijn gewoon goed, dingen worden op hoogwaardige basis ingekocht...

bd bestaat al even niet meer zoals velen weten en word nu onder die naam gebruikt door een ander land...

zou een goeie zijn... nieuwe stickers, nieuwe olie en dan op een paar potjes winstrol je naam weer vernken...

niet druk maken dus.

Winstrol kan inderdaad een zoetige smaak hebben. Is me ook al vaker opgevallen.

Terug
Naar boven