AndroidHealthClinic

Prodigy test-E

GeertC

Novice
Waardering
0
Ik zit hier al een tijdje mee te lezen, ongeveer 2 jaar zou ik zeggen. Posten doe ik niet zo graag eerder gwn kennis opdoen. De reden dat ik deze vials post is dat ik m'n 1e van GG had, en de 2 andere vials zijn van prodigy zoals hieronder te zien. Ging echt goed op die van GG, maar nu met prodigy lijkt het wel of het een fake is... van 79-86 op GG, 2e vial aangesproken en teruggevallen naar 83. Ik neem aan dat dit vocht is dat weg is... ook is de consistentie van de GG olie dikker. Kan er iemand me uitsluitsel geven?

1.jpg

2.jpg

Zijn goed imo, heb ze ook gehad in het verleden.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Edit: ik had trouwens wel dat ik op GG ook beter reageerde dus misschien wat ondergedoseerd.

• Topic Starter Topic Starter
Nog iets is dat ik totaal geen libido meer heb... op test is dat wel een beetje vreemd. Het merk is trouwens de enige variabele moest iemand zich dat afvragen. Nix anders naast & voeding is hetzelfde.

Ik hou het bij GG.
Deze zijn wel echt, maar als ze goed zijn weet ik niet.
Nooit geprobeerd.

Eens met Iron...

Alhoewel er nooit aangetoond is dat Prodigy ondergedoseerd is, zou je dit nu wel denken.

Geen libido terwijl je op test zit is uitgesloten natuurlijk.

Voor mij zeker geen Prodigy.. ik waag me er niet aan.
Mijn trainingsmaat wilde het toch is proberen, en slechts 1-2kg na 10 weken bij 1000mg test en ook geen libido.

Geen libido bij test..? Dan ga je toch denken...

Beter HG Aburaihan GG of GS, wat mij betreft.

Onzin,ik heb op eerste weken vreselijk libido bij test,na een aantal weken is dat over.

Jongesn kom op zeg,die paar centen voor gram poeder,dat ga je niet faken

Niemand zegt ook dat ze fake zijn.. misschien ondergedoseerd..?
Volgens mij kunnen mensen zelfs verschillend reageren op een andere olie, dat kan ook nog.
Maar als je even rondneust hoor/lees je toch niet al teveel positieve verhalen over Prodigy.

vind het stigmatiserend,maar goed,dat vind ik natuurlijk.

Libido boost komt bij mij pas na 4 - 5 week op Test. Lontje wordt wel direct korter na 2week. Er zijn genoeg plekken om GG te halen. Even zoeken brotha.

Voor mij ook geen Prodigy meer, na ik primo-only 1000mg erge gyno kreeg!!!

Dan ga je je toch wel het een en ander afvragen of er echt inzit wat er moet inzitten:rolleyes:.

Onzin,ik heb op eerste weken vreselijk libido bij test,na een aantal weken is dat over.

Jongesn kom op zeg,die paar centen voor gram poeder,dat ga je niet faken

bovenstaande ben ik wel zeker eens met kriel, ik heb ook de eerste weken dat ik elke dag met een harde lul loop en dit verdwijnt ook idd na een aantal weken.

Voor mij ook geen Prodigy meer, na ik primo-only 1000mg erge gyno kreeg!!!

Dan ga je je toch wel het een en ander afvragen of er echt inzit wat er moet inzitten:rolleyes:.

haha zo pakte een maat van me 6kg op 4 weken op 4ml primo only en had een kop als een michelin mannetje, een limp d*ck en puisten (I smelled Deca :D)

Maar vragen jullie je dan niet verder af of het uberhaubt aantrekkelijk is voor een ug lab om er iets of totaal niets in te doen.....dan is het na 1 aankoop toch gedaan?

Maar vragen jullie je dan niet verder af of het uberhaubt aantrekkelijk is voor een ug lab om er iets of totaal niets in te doen.....dan is het na 1 aankoop toch gedaan?

slechte poeder leveranciers?..hoor steeds vaker dat de poeders vanuit chinaland achteruit gaan..geloof gerust dat de uglabs de juiste dosis er in doen, ze verdienen er sowieso genoeg op..

haha zo pakte een maat van me 6kg op 4 weken op 4ml primo only en had een kop als een michelin mannetje, een limp d*ck en puisten (I smelled Deca :D)

Ik ging er ook niet slecht op, maar als ik voor primo betaal dan wil ik ook primo. Als ik een gram test wil (of wat er ook in mocht zitten), dan ben ik een fractie van de kosten van een gram primo-only kwijt...

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Daar heb je over het algemeen gelijk in. Enkel primo is duur en gedoseerd op slechts 100mg/ml. Om er dan wat anders in te doen is gelijk een stuk lucratiever.

Het domme is dan wel, dat ze er een aromatiserende AAS in doen ipv 100mg masteron e of zoiets... Dan val je wel snel door de mand.

slechte poeder leveranciers?..hoor steeds vaker dat de poeders vanuit chinaland achteruit gaan..geloof gerust dat de uglabs de juiste dosis er in doen, ze verdienen er sowieso genoeg op..

Klopt helemaal!
Wellicht andere soorten poeders die Prodigy gebruikt waardoor deze 'afwijkingen' zijn te verklaren.
En dan krijgen ze al snel een stempel als Fake, maar gezien de ervaringen, kan ik dat begrijpen.

hmmm ik vraag me af of eender welk lab het risico wil lopen om er iets anders in te doen als ze zeggen want een goede naam is eerder afgebroken als opgebouwd...

Persoonlijk heb ik ook nooit dat ik merk dat ik kuur bij Test E, geen libido verschil, geen agressie helemaal niets!

Enkel dat ik veel sterker word en flink aankom..

Wanneer ik dan Propionaat gebruik ipv Test E merk ik wel degelijk agressie en enorme geilheid de gehele dag door..

Raar maar na een aantal kuren en diverse merken is dat toch echt zo gebleken bij mij..

had in me eerste kuur, gs + gg + prodigy + virormone (gs ent de rest prop). GS was slecht, echt zeer pijnlijk. Virormone ook (heb zelf nog over), gg en prodigy goed.

Terug
Naar boven