XXL Nutrition

Product gezocht voor na een lange werkdag

Ano_1990_9

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
70
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
19%
Hey,

De laatste tijd ben ik na mijn werk volledig lam (12u dagen), zo erg zelfs dat ik in het naar huis gaan bijna volledig in slaap val. Wanneer ik dan thuis ben gaat het wel wat beter, maar de loomheid blijft erin zitten waardoor ik 0,0 zin heb om nog te gaan trainen (jammer genoeg).

Zelf heb ik 0.0 verstand van supplementen, maar na wat leeswerk en zoeken om z'n product lijkt het aanbod wel heel groot.. Nu heb ik geen zin om product per product te testen om te zien of het voor mij van toepassing is.

Wat ik precies zoek?
Om 18.00 zit mijn werk erop, en om 20u ga ik trainen tot 21u (kan wat uitlopen). Om 21u30 ga ik slapen als ik de volgende dag moet werken.

Dus als er iemand is die een product kan aanbevelen voor mij die er voor zorgt dat ik een boost krijg voor een uur of 3 zegt het mij dan aub :)
Karma offcourse.

Pre workouts waar ik erg over te spreken zijn bevatten DMAA, alleen ik betwijfel of je dan nog in slaap kan vallen. Dit geldt eigenlijk voor de meeste preworkouts die vaak ook caffeine bevatten. Ik zou door de dag heen veel eten en voor het trainen wat snelle carbs wegwerken. Misschien wat banaantjes of iets. Verder ga je om 21.30 slapen en je traint tot 21.00? Eet je na je training niets meer?

• Topic Starter Topic Starter
Pre workouts waar ik erg over te spreken zijn bevatten DMAA, alleen ik betwijfel of je dan nog in slaap kan vallen. Dit geldt eigenlijk voor de meeste preworkouts die vaak ook caffeine bevatten. Ik zou door de dag heen veel eten en voor het trainen wat snelle carbs wegwerken. Misschien wat banaantjes of iets. Verder ga je om 21.30 slapen en je traint tot 21.00? Eet je na je training niets meer?

Ja dat dacht ik al, het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik er nog uren wakker van lig..

Je tip is wel goed, maar het helpt gewoon niet ik ben veel te vermoeid dus heb echt wel iets krachtiger nodig dan gewone voeding.

Na een late training drink ik 300mj sojamelk + 50gram havermout en dan net voor ik ga slapen 500g magere kwark.

Die sojamelk zou ik niet doen, werkt je testosteron tegen. Gewoon veranderen in normale melk. Na het trainen zou ik toch echt een fatsoenlijke maaltijd nuttigen als ik jou was, is één van de belangrijkste eetmomenten imo.

Wel balen dat je zo lang moet werken, is dit elke week, 5 dagen per week?

ik neem dexaprine in de ochtend en heb energie voor de hele dag inclusief trainen

ik zit met het zelfde , en ga denk ik ook dexaprine proberen,
is id. een fatburner maar schijnt ook een 8 uur je energie op te krikken.
en ach beetje extra hulp bij verbranding is toch géén probleem (ik geloof trouwens nog niet zo erg in die verbranding trouwens; die energie schijnt als ik de reviews mag geloven wel te werken)

Die sojamelk zou ik niet doen, werkt je testosteron tegen. Gewoon veranderen in normale melk. Na het trainen zou ik toch echt een fatsoenlijke maaltijd nuttigen als ik jou was, is één van de belangrijkste eetmomenten imo.

Van gewone melk krijg ik last van acne jammer genoeg, heb verschillinde soorten melk uitgeprobeerd en telkens hetzelfde resultaat :mad:
Zelfde resultaat met whey trouwens.

Meestal kom ik 21.20 thuis drink ik men shake + kwark en dan is het al 21.30. Ik zou niet weten hoe ik daar nog een volledige maaltijd moet tussen krijgen :p

En neeh een werkdag is 12u dus moet ik eigenlijk maar 15 of 16 dagen in een maand werken :)

ik neem dexaprine in de ochtend en heb energie voor de hele dag inclusief trainen

Krijg ik gegarandeerd puisten van, ik hoor vaak dat mensen last hebben van acne door dit product te nemen - dan heb ik er zeker last van..

Onzin, broodjeaap verhaal.

Is het niet aan degene die iets beweert om het te bewijzen?

Dat is hetzelfde met religieuzen, om te vragen aan atheisten wat hun bewijs tegen het bestaan van god is:rolleyes:
O ja op die manier (je heb wel een punt) , nou laat maar zitten dan hé :)

Fyto oestrogenen in soja, zorgen voor oestrogenen reacties... Oestrogeen verhoging.

mmm, heb het ergens een keer een studie erover gelezen en probeerde hem terug te vinden, helaas niet in geslaagd. Wat ik wel weer te weten ben gekomen is dat dit nog een discussie is waar sommige beweren dat het op langere duur zelfs je test verhoogt en andere aangeven dat dit een negatief effect heeft, zoals op dbb:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/soja-testosteron-verlagend-voor-mannen-126673/

Maar goed, zoals big-t in die discussie al zegt, ik vertrouw t niet helemaal dus bij mij past het niet in mn schema

Hoe lang werkt z'n energie supplement eigenlijk gemm?

Anders kan ik tijdens een werkdag om 12U het innemen, zodat ik die vermoeidheid vanaf 18u niet heb maar aangezien ik het zo vroeg inneem kan ik dan waarschijnlijk wel om 21.30 slapen. Niet?

Hoe lang werkt z'n energie supplement eigenlijk gemm?

Anders kan ik tijdens een werkdag om 12U het innemen, zodat ik die vermoeidheid vanaf 18u niet heb maar aangezien ik het zo vroeg inneem kan ik dan waarschijnlijk wel om 21.30 slapen. Niet?

Zelf paar keer dexaprine samples gehad. Als je moe bent kun je gewoon slapen, als je sowieso al moeite hebt om in slaap te komen kun je het beter smiddags al innemen ipv laat in de avond.

Heb een keer een capsule ingenomen om 8uur s'avonds maar om 11uur lag ik al te slapen zonder problemen.

Zelf paar keer dexaprine samples gehad. Als je moe bent kun je gewoon slapen, als je sowieso al moeite hebt om in slaap te komen kun je het beter smiddags al innemen ipv laat in de avond.

Heb een keer een capsule ingenomen om 8uur s'avonds maar om 11uur lag ik al te slapen zonder problemen.

Is persoonlijk..

Terug
Naar boven