AndroidHealthClinic

Producten van International Pharmaceutical

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Tren, Bold, winstrol tabs, injecteerbare dianabol, oxy's.

Zijn de producten van IP oké? Ik heb er namelijk geen ervaring mee..wie wel?
En hoe was je ervaring? En wie kan mij wat meer vertellen over de kwaliteit van IP producten.

Groet,

Levrone@

Zou er gevoelsmatig gewoon ffv afblijven.

IP orals staan bekend om hun grote verschillen in doseringen (of under, of overdosed), er wordt veel gefaked van IP hoor ik hier en daar....vervuild image al met al.

DBC01 zei:
Zou er gevoelsmatig gewoon ffv afblijven.

IP orals staan bekend om hun grote verschillen in doseringen (of under, of overdosed), er wordt veel gefaked van IP hoor ik hier en daar....vervuild image al met al.

Ik heb IP winnys gebruikt ben wel aardig op aangekomen maar plas nu wel bloed dus ik zou er ook van afblijven.DBC01 heeft gelijk er zijn zoveel betere merken.

Bosnjic zei:
Ik heb IP winnys gebruikt ben wel aardig op aangekomen maar plas nu wel bloed dus ik zou er ook van afblijven.DBC01 heeft gelijk er zijn zoveel betere merken.
Bosjnic, was er bij jou niet geconstateerd dat je te weinig dronk en dat je daardoor een beetje rood kleurtje in je urine kreeg?

Levrone@ zei:
Tren, Bold, winstrol tabs, injecteerbare dianabol, oxy's.

Zijn de producten van IP oké? Ik heb er namelijk geen ervaring mee..wie wel?
En hoe was je ervaring? En wie kan mij wat meer vertellen over de kwaliteit van IP producten.

Groet,

Levrone@

Van de winstrol , vloeibare d-bol en oxy's weet ik dat ze in orde zijn heb er zelf wat testuitslagen van gezien en ook de dosering was minimaal zoals aangegeven of hoger. De tren en Boldenone van IP heb ik nog geen ervaring mee

jossie zei:
Bosjnic, was er bij jou niet geconstateerd dat je te weinig dronk en dat je daardoor een beetje rood kleurtje in je urine kreeg?

Dat is geconstateerd hier op forum zeker. Maar of Dokter dat ook constateert dat weten we volgende week :)

• Topic Starter Topic Starter
Chemical zei:
Van de winstrol , vloeibare d-bol en oxy's weet ik dat ze in orde zijn heb er zelf wat testuitslagen van gezien en ook de dosering was minimaal zoals aangegeven of hoger. De tren en Boldenone van IP heb ik nog geen ervaring mee

Bedankt, Bro.

Levrone@

Bosnjic zei:
Dat is geconstateerd hier op forum zeker. Maar of Dokter dat ook constateert dat weten we volgende week :)

Ikke..ik denk dat de dokter geen 100% objectief verslag zal gaan geven bro.
Ten eerste weet hij NIETS van AAS-gebruik, ten tweede zal z'n artsenhart hem ingeven dat we deze jonge kerel moeten redde als het nog kan.
Zijn antwoord zal zijn:

Ja! Natuurlijk komt dit van de Winstrol-tabletten! Of je nu veel of weinig water drinkt, dit krijg je gewoon van Winstrol tabletten slikken!
Waarop jij vraagt: Maarre, als ik dus die tabs slik dan krijg ik gewoon automatisch op zeker last van bloed in mn pis? En dan zegt hij nog een keer: Inderdaad baas! Kappen dus! :D

Terug
Naar boven