MuscleMeat

Professionele aanpak a.u.b

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abel77

Novice
Waardering
0
Waarde ironbrothers..

Ik krijg al tijden kippevel als ik berichten lees over mensen die trainen/gebruiken en dan termen als blowen, xtc en andere dipshit opmerkingen maken.
Snappen deze ....................niet dat drugs sowieso slecht voor je is, laat staan als je daarnaast ook AS gebruikt.
Werkelijk ongelooflijk.

Moest ik even kwijt.

leuk dat je dat vindt maar eeehhhhhh who cares

Helemaal niemand!

Ik ben klaar voor vandaag en steek ff een vers gedraaide joint op als Abel het niet erg vindt... :D

hey wat begreep je niet aan mijn sig ouwe? :D

As Samen Met Thc En Vooral Tijdens De Pct Veroorzaken Sneller Psychose Symptomen...

Who Cares.... Thats Right... De Ziekenkas En De Overheid Die Jaarlijks Meer En Meer Kosten Beginnen Te Dragen Van Gebruikers Die Doordraaien...wie Betaalt Er Op Het Einde Van Het Zaakje De Rekening Van Deze Bullshit...right Again...the People..spijtig Genoeg

So I Care!

Met Mate Gebruik Drugs = Ok
Verantwoord Gebruik As = Ok
Gebruik As+drugs = Niet Ok

doctor zei:
As Samen Met Thc En Vooral Tijdens De Pct Veroorzaken Sneller Psychose Symptomen...

Who Cares.... Thats Right... De Ziekenkas En De Overheid Die Jaarlijks Meer En Meer Kosten Beginnen Te Dragen Van Gebruikers Die Doordraaien...wie Betaalt Er Op Het Einde Van Het Zaakje De Rekening Van Deze Bullshit...right Again...the People..spijtig Genoeg

So I Care!

aaargh waarom ieder woord met een hoofdletter? :kots:

en aan abel, tja wie wil nu een gezond lijk nalaten? :o

doctor zei:

So I Care!

Gelukkig heeft iedereen recht op een eigen mening en interesseert het me werkelijk geen fluit wat jij of Abeltje ervan vinden,kerel.

Kan wel merken dat de EO weer nieuwe leden aan het werven is vandaag,de komkommertijd is begonnen!! :D

Had het getijpt in een ander lettertype..blijkbaar veranderd bij posten.. :D

Testo niet iedereen kan omgaan zoals u blijkbaar... met dubbel gebruik..

Laatst bewerkt:
Zolang alles gebruik is in plaats van misbruik dan is er niets mis mee.

Testo zei:
Kan wel merken dat de EO weer nieuwe leden aan het werven is vandaag,de komkommertijd is begonnen!! :D

Bro, toen "de heer" je avatar zag heeft hij er maar meteen een paar mannetjes op afgestuurd. :D

doctor zei:
Vind ik ook... maar er licht overgaan verlaagt alleen de drempel voor minder ervaren..

Agreed.

Testo heeft zich gedurende de laatste x jaren ingelezen in de materie en kan waarschijnlijk een realistische inschatting maken van het gevaar.
Aan de hand van kennis weet hij ook dat hij een verhoogd risico loopt op lever/nier/prostaat problemen.

Maar veel gasten denken over AAS even licht als over alcohol/tabak gebruik.
En wanneer je na een kuur dan geen maatregelen onderneemt om je eigen hormoonhuishouding weer op gang te krijgen, en je levertje de kans te geven zich te laten herstellen, moet je dan niet raar staan te kijken wanneer je organen er de bui aan geven.

toch blijf ik me afvragen hoe groot de klap voor je lever tijdens/na/van een kuur wel niet is.. helemaal in vergelijking met constante alcoholconsumptie gedurende lange perioden (jaren)

natuurlijk moeten we het niet te licht inschatten.. maar het is ook niet nodig dit te overdrijven.. er zijn genoeg jongens die bizarre kuren door hun systeem pompen en een jaar of langer niet off cycle komen.. en er toch geen problemen aan over houden..

Het trieste is dat het klem zuipen door jongeren elk weekend wel kan.

Dubbele accounts zijn verboden, ga maar verder op je Abel1977 account. Heb je 7 postings meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven