Fitness Seller

profiel linkedin

Adil 23

Competitive Bodybuilder
Waardering
453
Lengte
1m77
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Wie heeft een profiel op linkedin? En wat voor meerwaarde heeft zo'n profiel?
Ik heb sinds een paar maanden ook een profiel aangemaakt, maar ik ben nog veels te jong en te onervaren om het professioneel eruit te laten zien. heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

brotip: , chiks dig this, je komt dan intelligent en zakelijk over

Laatst bewerkt:
Heb er zelf een gemaakt paar maanden terug, nog niet klaar met m'n studie maar gewoon maar eens aangemaakt uit nieuwsgierigheid.

Voordeel is natuurlijk connecties leggen met mensen binnen een bepaalde bedrijfstak, je komt ook nog eens mensen tegen via via. Volg ook een aantal bedrijven die info posten, is wel interessant.

M'n vriend had eentje aangemaakt voor zijn job, maar noemde het al snel "facebook voor zakenmensen"...

Heeft er eigenlijk nog niets aan gehad en sommigen maken er een sport van om zo veel mogelijk profielen te linken of doen zichzelf belangrijker voor dan ze zijn. Er wordt ook volop gelogen rond ervaring en opleiding.

Hij werkt wel in de culturele sector.

is in bepaalde sectoren zeer nuttig. Ik word regelmatig benaderd via Linkedin. Ik zie de laatste jaren wel steeds meer facebook lui naar linkedin trekken die er totaal niets te zoeken hebben (putjescheppers, postbodes, truckers etc)

Ik heb niks met facebook, en heb er geen behoefte aan om me priveleven openbaar te maken voor iedereen.

Perfecte plaats om je te laten vinden door headhunters en bedrijven die actief op zoek zijn.

Verder handig om contact te houden met mensen die je niet op FB wil

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Gebruik t zelf meestal om de achtergrond te checken van iemand met wie ik n afspraak heb. Merk dat veel mensen dat doen, want zie dat ze dan ook op mijn profiel gekeken hebben. Ik log zelf altijd eerst even uit :)

Voor mij zijn al dat soort sites hetzelfde. Mensen proberen interessant over te komen door niet zichzelf te zijn, en iedereen voegt elkaar toe als vriendje.

mmm ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn zoals gezegd nu wel steeds meer van dat soort lui te vinden op linkedin, maar de basis is nog steeds wel professioneel gericht. Die tokkies zitten ook in hun eigen wereldje met tokkies binnen linkedin. Meeste mensen die ik ken en die ik als contact persoon heb, zijn puur werk gerelateerd. Heb dus zelf ook geen familie en vrienden erin zitten, tenzij ik er wat aan zou kunnen hebben qua werk. Ik heb verder ook helemaal geen social media meer op whatsapp en linkedin in na.

Ik krijg met regelmaat een baan aangeboden via linkedin. Maar ik doe er eigenlijk niks mee. Ik denk dat maar een klein percentage van de linkedin members, daadwerkelijk ook actief is.

Heb ik, vind het wel handig, maar niet bijzonder. Ben dan ook nog niet actief op zoek naar werk. Probeer het wel regelmatig bij te houden en vind het ook wel leuk om te zien wie m'n profiel bekeken heeft. Verder log ik zelf altijd even uit, wanneer ik andere profielen ga checken.

laat zo min mogelijk door schemeren van je afkomst

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik, vind het wel handig, maar niet bijzonder. Ben dan ook nog niet actief op zoek naar werk. Probeer het wel regelmatig bij te houden en vind het ook wel leuk om te zien wie m'n profiel bekeken heeft. Verder log ik zelf altijd even uit, wanneer ik andere profielen ga checken.
goede tip!
is inderdaad beter, anders geef je die persoon het gevoeld dat je hem/gaar controleert.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

laat zo min mogelijk door schemeren van je afkomst

:trollface:

tja, bij talen heb ik berbers en Arabisch bij, dus dat zel wellicht wel iets van mijn afkomst verraden :D. Alhoewel ik denk dat het op professionele niveau niet in mijn nadeel zal werken.

• Topic Starter Topic Starter
M'n vriend had eentje aangemaakt voor zijn job, maar noemde het al snel "facebook voor zakenmensen"...

Heeft er eigenlijk nog niets aan gehad en sommigen maken er een sport van om zo veel mogelijk profielen te linken of doen zichzelf belangrijker voor dan ze zijn. Er wordt ook volop gelogen rond ervaring en opleiding.

Hij werkt wel in de culturele sector.
You wot m8:haar:
ben je hooms ofzo? :roflol:

Terug
Naar boven