MuscleMeat

Proggie om livestreams te rippen?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Wie kan me helpen?

Ik zoek een programma om livestream (inclusief beeld) van een website te kunnen rippen.

Een oude vriend van me heeft meegedaan aan Idols en nu heb ik zn auditie op de Idols website opgezocht (tegen betaling kun je op namen zoeken).

Nu wil ik dit stukje rippen en op cd branden :D

Dat gaat ie namelijk niet leuk vinden ;)

Was hij die gast die "Wait and Bleed" deed? :D

Zou je zoiets niet kunnen met een digitale camera die je aansluit op je PC? Ik heb zo het vermoeden dat dergelijke software niet bestaat.

• Topic Starter Topic Starter
The rebel zei:
Zou je zoiets niet kunnen met een digitale camera die je aansluit op je PC? Ik heb zo het vermoeden dat dergelijke software niet bestaat.

Ik ga volgende week ff ermee aan de slag. Dan heb ik mn pc op mn televisie aangesloten en misschien dat ik dat stukje dan af kan spelen en tegelijkertijd op video opnemen.

De video kan ik voor een paar euro op cd/dvd laten branden.

Die knul begint nl een beetje naast zn schoenen te lopen omdat ie onlangs in het voorprogramma van Jannes heeft gestaan en jammer genoeg nu al sterallures begint te krijgen.

Ik denk dat de confrontatie met deze beelden m wel weer ff met beide voeten op de aardbol brengt. :D

je moet flashget hebben
dan moet je met je rechtermuisknop op het beeld klikken op die site, dan krijg je een url naar een bestand en dat download je met flashget
dan krijg je volgens mij een .php bestand, vervolgens verander je de extensie van .php naar .txt en open je hem met kladblok, als het goed is staat er dat ergens een url in dat bestand, mss://idols.nl/audities/janjaap.wmv bijvoorbeeld
dan voer je die url in bij flashget en dan hoort ie hem te downloaden
als je hulp nodig hebt zeg je het maar

[Link niet meer beschikbaar]

laat ik mijn mede mens maar een keer helpen :D
Flashget, Crack zit erbij

Terug
Naar boven